Gjest Reza08 Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Føler i mange perioder at en kjæreste hadde vært veldig fint, mens i andre perioder tenker jeg ikke så mye over saken. Andre som føler det slik?
Catlin Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 (endret) Med full jobb og alenemor for 3 på omtrent full tid, er det som regel ikke tid i hverdagen til å kjenne på savnet. Det er på stille kvelder, frihelger og ferier - pausene fra hverdagen, at jeg kjenner at savnet er stort Endret 29. juni 2014 av Catlin 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 29 år, og singel. Har vært singel i over 6 år Anonymous poster hash: b8ebf...dec
Purple Diamond Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 (endret) Føler i mange perioder at en kjæreste hadde vært veldig fint, mens i andre perioder tenker jeg ikke så mye over saken. Andre som føler det slik? Jeg har det også sånn. Som oftest skulle jeg ønske at jeg hadde kjæreste, men noen dager tenker jeg at det er utrolig herlig å være alene også. Det er jo viktig å kunne trives alene, så det er jeg glad jeg gjør. Endret 29. juni 2014 av Purple Diamond
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Kommer aldri til å slippe noen innpå meg igjen. Så jeg nyter å være alene Anonymous poster hash: 173f2...add
Gjest Inggolf Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 (endret) Jah! Eller på en måte.. Har vært singel lenge, og har ville hatt det akkuratt sånn. Har ikke fiksa tanken på dating og kjæreste, men først nå helt nylig (ja, for et par dager siden) så har det gått opp for meg at jeg faktisk har lyst til å finne en å leve sammen med! Og hvor alensom jeg egentlig er sånn sett. Jeg er så glad for at de tankene, den lysta, har dukket opp igjen etter så mange år uten å gå noe inn på hvorfor det. Endret 29. juni 2014 av Noz
Polly Ester Skrevet 30. juni 2014 #8 Skrevet 30. juni 2014 Har det på samme måte. Når jeg sitter alene hjemme, eller har lyst til å finne på noe og alle venner er opptatte med sitt, DA ønsker jeg meg en kjæreste. Men, når jeg er ute og ser folk som er sammen, og helst da par med barn. Da kjenner jeg på følelsen av at jeg trives best alene.
Pol Pot Skrevet 30. juni 2014 #9 Skrevet 30. juni 2014 Har vært singel i noen år. Savnet etter kjæreste går og i bølger. Savnet er ekstra sterkt på sommeren når en ser alle de forelskede parrene som omgir en, som er så glade i hverandre. Det er sårt mange ganger.Da ser en ekstra sterkt hva en går glipp av,både fysisk og psykisk.
Lennhy Skrevet 30. juni 2014 #10 Skrevet 30. juni 2014 Etter å gått på nok en smell så er konklusjonen min best å være alene.
Gjest Iben Skrevet 30. juni 2014 #11 Skrevet 30. juni 2014 Føler i mange perioder at en kjæreste hadde vært veldig fint, mens i andre perioder tenker jeg ikke så mye over saken. Andre som føler det slik? Ja. Utrolig hvordan mentaliteten forandrer seg før og etter orgasme, er det ikke?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Her så har jeg egentlig veldig lyst på kjæreste, og har vært singel i snart 3 år. Men denne helgen er det pokker meg 3 menn som vil på date med meg, og helst hele helgen. Og da har jeg plutselig ikke lyst. Vil heller bare kose meg med venner, grilling og mat. Tror vel egentlig jeg fortsatt har like lyst på kjæreste, bare synes den datingen er så slitomt. I starten da alt er så usikkert. Anonymous poster hash: adcf3...1fd
Gjest Inggolf Skrevet 1. juli 2014 #13 Skrevet 1. juli 2014 Her så har jeg egentlig veldig lyst på kjæreste, og har vært singel i snart 3 år. Men denne helgen er det pokker meg 3 menn som vil på date med meg, og helst hele helgen. Og da har jeg plutselig ikke lyst. Vil heller bare kose meg med venner, grilling og mat. Tror vel egentlig jeg fortsatt har like lyst på kjæreste, bare synes den datingen er så slitomt. I starten da alt er så usikkert. Anonymous poster hash: adcf3...1fd HM, luksusproblem!
Blondepiken Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Jeg er egentlig der nå at jeg kunne tenke meg å begynne å date igjen, bare litt vanskelig å komme i gang med flørtingen igjen syns jeg. Noen ganger er selvfølgelig ønsket om kjæreste sterkere enn andre ganger, og jeg kjenner nok litt ekstra på det nå i sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå