Gjest Phair Skrevet 22. juni 2004 #41 Del Skrevet 22. juni 2004 Kranglebøtte! For meg er det viktig å tenne, ikke bare psykisk på hverandre men også fysisk. Er det feil i dine øyne det kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorangemy Skrevet 22. juni 2004 #42 Del Skrevet 22. juni 2004 En smule kroppsfiksert, ja Da er det en mann som ikke går etter det indre, men det ytre. Men alle menn går jo etter det indre!!!!! DAAAAAH! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #43 Del Skrevet 22. juni 2004 Kranglebøtte! For meg er det viktig å tenne' date=' ikke bare psykisk på hverandre men også fysisk. Er det feil i dine øyne det kanskje?[/quote'] Nei. Du kan mao ikke tenne på en partner som er blitt feit pga medisiner/sykdom, men du vil ikke hive ut personen. Hvis personen er blitt feit med vilje tenner du heller ikke og vil hive denne ut om denne ikke skjerper seg. Deg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #44 Del Skrevet 22. juni 2004 På meg virker det som om du allerede har bestemt deg, gjest,og det er helt greit for meg. Men du spurte om det virket teit og kroppsfiksert - og det svarer jeg ja på. Enkelt og greit. Vi får bare akseptere at folk søker ulike ting i et forhold. K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. juni 2004 #45 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg er enig med deg Kverula. Helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 22. juni 2004 #46 Del Skrevet 22. juni 2004 Herregud, så vanskelige vi var i dag da (men, vent ,du er jo alltid sånn) Jeg har ikke nevnt sykdom med et eneste ord. Og hvordan jeg ville ha reagert da vet jeg ikke selv i skrivende stund. Men i mitt overfaldiske hjerte hadde jeg ikke satt mine seksuelle ønsker først. Hadde heller tatt meg av han som var syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #47 Del Skrevet 22. juni 2004 Det bør kunne gå an å diskutere uten måtte kommentere andre på en negativ måte, Phair... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #48 Del Skrevet 22. juni 2004 Herregud, så vanskelige vi var i dag da (men, vent ,du er jo alltid sånn) Jeg har ikke nevnt sykdom med et eneste ord. Og hvordan jeg ville ha reagert da vet jeg ikke selv i skrivende stund. Men i mitt overfaldiske hjerte hadde jeg ikke satt mine seksuelle ønsker først. Hadde heller tatt meg av han som var syk. Innrømmer at jeg er kranglete. Mitt poeng var bare at det er meget mulig man kan leve med en feit person. Det er ikke nødvendigvis fettet som gjør at man mister tenningen, det kan være hvordan man føler at personen behandler deres forhold. Og er man da i et forhold der det ytre betyr mye, og han slutter å pynte seg for deg/blir tykk med vilje, forstår jeg at du blir lei. Men jeg prøver å vise at det da er PERSONEN som gjør at man mister tenning, ikke nødvendigvis fettet i seg selv. (Forøvrig finnes det plenty av medisiner som gjør at man blir tykk, uten at man er spesielt syk slik at mna må pleies og slutte med sex...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 22. juni 2004 #49 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg har ikke tenkt til å begi meg inn på noen medisinsk vandring her. Er ikke i utganspunktet sykdommer vi snakker om. Men jeg er helt enig med deg Poirot det er en blanding av det å vise omtanke for partneren sin og ønske om å se bra ut. Har hatt litt for mange kranglefanter på tråden i dagen+pms. I'm like a tikking bomb! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #50 Del Skrevet 22. juni 2004 I'm like a tikking bomb! :oops: Det er lov. Har vært sånn selv i et par uker, minst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Phair Skrevet 22. juni 2004 #51 Del Skrevet 22. juni 2004 Det er lov. Har vært sånn selv i et par uker, minst! Peace? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 22. juni 2004 #52 Del Skrevet 22. juni 2004 Hadde min kjære lagt på seg betydelig, ville jeg nok hjulpet ham i gang med trening og kostholdsomlegging (forutsatt at vektøkningen ikke skyldtes sykdom). Men jeg ville ikke elsket ham noe mindre for det. Hadde han vært totalt uinteressert i å endre livsstil, hadde jeg nok følt meg tilsidesatt og ikke verdt å være tiltrekkende for. DET ville slitt på forholdet. Men ikke fettet i seg selv, nei... Heldigvis trener min forlovede daglig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. juni 2004 #53 Del Skrevet 23. juni 2004 Peace? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå