Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #1 Del Skrevet 22. juni 2004 hva syns dere damer om menn som dumper dama si fordi hun har lagt på seg for mye? er det en teit grunn?er han da for kroppsfiksert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 22. juni 2004 #2 Del Skrevet 22. juni 2004 Teit, overfladisk, idioti, provoserende, sårende... og om han er kroppsfiksert? JA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. juni 2004 #3 Del Skrevet 22. juni 2004 Teit' date= overfladisk, idioti, provoserende, sårende... og om han er kroppsfiksert? JA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 22. juni 2004 #4 Del Skrevet 22. juni 2004 Og hvordan hadde du følt deg om man hadde snudd på flisa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. juni 2004 #5 Del Skrevet 22. juni 2004 Jeg hadde skjønt det, selv om det hadde såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 22. juni 2004 #6 Del Skrevet 22. juni 2004 Det viser i hvertfall helt klart hvilke verdier som står i høysetet hos ham...Hadde han vært oppriktig glad i dama, hadde han kanskje heller hjulpet henne i gang med trening e.l., hvis det viste seg at hun selv også var misfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. juni 2004 #7 Del Skrevet 22. juni 2004 Da burde h*n ha hjulpet FØR det hadde gått så langt at h*n hadde blitt obese. Det er hos meg en forutsettning at kiloene som er kommet på i det minste er gode fete og to siffrede, før jeg hadde forlatt kjæresten på grunnlag av fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #8 Del Skrevet 22. juni 2004 hva syns dere om damer som dumper mannen si fordi han har lagt på seg for mye? er det en teit grunn?er hun da for kroppsfiksert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 22. juni 2004 #9 Del Skrevet 22. juni 2004 alt er relativt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #10 Del Skrevet 22. juni 2004 Overflatisk og kroppsfiksert - JA! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 22. juni 2004 #11 Del Skrevet 22. juni 2004 hva syns dere om damer som dumper mannen si fordi han har lagt på seg for mye? er det en teit grunn?er hun da for kroppsfiksert? Same goes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 22. juni 2004 #12 Del Skrevet 22. juni 2004 Om det er fordi hun har blitt feit og at han dermed automatisk hater kroppen hennes, ja, drittsekk. Men jeg synes bare det er en ærlig sak om man selv er så glad i sunn mat og aktivitet at det betyr omtrent alt for en, og kjæresten plutselig slår om fra å være sunn og slank til å bli en kvapsete sofagris... Da er det delvis personlighetsforandringer det går på, og jeg synes ikke det er råttent å slå opp med det som grunnlag. Overfladisk, ok, litt... men ikke kroppsfiksert. Det er mer en livsholdning det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #13 Del Skrevet 22. juni 2004 umodent? javel, men hvis han ikke tenner på kroppen hennes lenger (pga fett) og dermed ikke har et tilfredsstillende sexliv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 22. juni 2004 #14 Del Skrevet 22. juni 2004 Da ville han, om han brydde seg nok om henne, forklart henne sitt problem på en skånsom men klar og tydelig måte. Så hadde han sagt at han gjerne ville støtte og hjelpe henne dersom hun var interessert i å forandre på kroppen og fettprosenten sin. Forvent skriking, gråting, fresing, symptomer på knust selvtillit og klissvåt pute om kvelden. Samt muligens begynnende symptomer på spiseforstyrrelser. Så skjer mest sannsynlig ett av to: Hun innser at han er et overfladisk, undertrykkende svin og forlater ham. Eller hun kommer krypende mens hun tørker tårene og ber ham om hjelp til å få ned fettprosenten. Om det er deg dette er snakk om, gjest: Husk at det kun er du som har problemer med dette, ergo er det ditt problem. Var deg vel for å anklage henne for å ha blitt feit og at det er hennes skyld du ikke tenner på henne mer; om du da ikke VIL bli dumpa. Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #15 Del Skrevet 22. juni 2004 uff, ja, stakkars... Det er umodent og overflatisk å tro at kropp er alt når det gjelder sexlivet! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #16 Del Skrevet 22. juni 2004 det var da voldsomt, jeg tok det som en selvfølge at det blir sagt på en skånsom måte (uten skriking og anklaging som en her sa), hjelp til trening selvsagt, men dersom hun likevel ikke skulle bryr seg/orke.. Dersom hun driter i at kroppen hennes er viktig for at deres seksualitet skal fungere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #17 Del Skrevet 22. juni 2004 Nå har du jo kommet med mange tilleggsopplysninger i forhold til startinnlegget ditt... K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #18 Del Skrevet 22. juni 2004 ja, fordi folk tolket det på værst mulig måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #19 Del Skrevet 22. juni 2004 For min egen del tror jeg det skal mye til for at noen klarer å si noe slikt på en skånsom måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 22. juni 2004 #20 Del Skrevet 22. juni 2004 Dersom hun driter i at kroppen hennes er viktig for at deres seksualitet skal fungere.. Da hadde jeg sagt: Sorry, men da passer vi dessverre ikke sammen lenger. Og tatt konsekvensen av det. Om hun driter i det, har jo også hun tatt sitt valg?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå