Gå til innhold

Brudebukett

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd å lage den selv? Altså kjøpt løse blomster og gjort alt selv:P

Fungerte det?

Anonymous poster hash: 59beb...438
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gjøre det.. Kjøpe calla liljer ha rundt silkebånd nederst, og sånne grønne gresstrå som står opp litt hist og pist :ler: Har sett bilde, men jeg har både en bestemor og en svigermor som er flinke til sånn dersom det skjærer seg. Min blir da enkel litt sånn

http://www.camillasblomsterdesign.no/getfile.php/2585222.1469.wxrfptbves/680x380/4562631_2585222.jpg

skal du ha en veldig stor og fjong, er det kanskje greit med hjelp. Lykke til i allefall :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat sånn jeg tenkte også :P Men er veldig redd for at jeg kanskje ikke får det til når det gjelder, men det er jo kanskje flere som er flinke til sånt:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg laget min selv så ca sånn ut

http://gledeligblomst.blogspot.com/2010_09_01_archive.html

Bare andre farger.

Kjøpte blomsterlim, blomstertape, og oasis i blomsterbutikken, der jeg kjøpte blomstene og fikk instruksjonene av en som jobbet der! Den ble ferdig fin, om jeg skal si det selv ;)

Anonymous poster hash: fb546...02d

Skrevet

Dere som skal lage buketten selv: Hva med å teste det ut på forhånd? I alle fall hvis det skal være noe mer avansert enn calla med bånd rundt. Kjøp en bukett eller to med roser og litt annet. (Det får du fint for 150 kr.). Får du det ikke til sitter du i verste fall igjen med en fin blomsterbukett, og du kan bestille brudebuketten i stedet. Uansett tror jeg det er lurt å ha prøvd seg en gang før selve dagen, med alt som kan komme av nerver.

Skrevet

Jeg har vært i et bryllup hvor bruden lagde den selv, og det gikk kjempefint. Hun fant instruksjoner på youtube eller noe.

Men som SiMa sier, prøv litt på forhånd. MIn venninne begynte nemlig veldig sent, og det tok mye lenger tid enn hun trodde!

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg tenkte å prøve ut på forhånd, for sparer mye penger uansett. Jeg har også sett på youtube og det ser jo ikke så avansert ut, men det kan jo være vanskeligere enn det ser ut:P Jeg får nesten bare prøve å se. Takker for tips :) TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...