cherry blossomed. gone. Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Har tenkt å investere i en juicer, så en philips som så ut til å ha fått gode anmeldelser på elkjøp. Er det noen som allerede har? Bruker dere den mye? Tenker spesielt på rødbetjuice og gulrot/stangsellerijuicer etc, jeg er ganske lei av blendersmoothier med bær, har hatt blender i 5 år. Tenker at en juicer vil hjelpe meg å bli sunnere!
MarianneE Skrevet 30. juni 2014 #2 Skrevet 30. juni 2014 Vi har en. Lager gode juicer men den er ikke så mye brukt.
Pialill Skrevet 30. juni 2014 #3 Skrevet 30. juni 2014 Elsker min 😊 har den nyeste fra Philips. Perfekt om man har litt problemer med å spise frokost tidlig på morningen 😉
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Northug har også nyeste fra Phillips... (Var i butikken da han kjøpte) Anonymous poster hash: b5fad...30d
cherry blossomed. gone. Skrevet 30. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2014 Tror at det blir en philips på meg da, har så lyst til å bli supersunn og få i meg mere grønnsaker. Men tipper det blir en intensiv periode og så havner den mer og mer i skapet kjenner jeg meg selv rett. Får prøve noen spennende oppskrifter så kanskje det blir at jeg bruker den leeenge.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Er det en juicepresse eller sentrifuge dere snakker om nå? Det er to forskjellige ting. Anonymous poster hash: 01285...c72
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2014 #7 Skrevet 10. juli 2014 Hvordan går det med de gode forsettene, ts? Har du kjøpt maskin? Lurer på hva du evt syns om den? Anonymous poster hash: 01285...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå