Gå til innhold

Samboer venninne som stjeler mitt godteri.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kanskje smålig, ikke vet jeg, men saken er denne:

Jeg spiser godteri kun en dag i uken, lørdag og i begrensende mengder. Jeg har fått en stor godteripose fra Sverige som jeg kan ha i lang tid fremover siden jeg spiser så lite godteri...og dette sparer jeg jo penger på.

Men så har det seg sånn at hu jeg bor med smugspiser av mitt godteri hver dag! Og ikke bare litt, hun har spist halve posen.

Nå isted spurte hun meg faktisk for en gangs skyld om å ta, jeg tenkte jo mitt, og hun fikk for seg at jeg kikket dumt på henne og hun ble sur på meg. Hun går tross alt og forsyner seg av godteriet mitt hver dag, istedenfor å kjøpe sitt eget. Har selv sagt hun sniker seg inn på rommet mitt og tar støtt og stadig.

Er det smålig av meg å bli irritert?

Anonymous poster hash: 9dd14...9b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta noe hun har. Har hun kjøpt noe god mat? Ta det, rett foran øynene hennes, og spis det. Eventuelt bruk noe annet hun har. Det er slik hun lærer. :pisk:

Skrevet (endret)

Nei, men det som er tullete av deg er å ikke si i fra. Det trenger ikke å være en særlig stor sak, bare si at hun skal slutte og bli ferdig med det.

For eksempel;

Hei. Jeg har kjøpt godteri i Sverige som jeg hadde planer om å ha lenge. Nå har du spist halvparten. Det er ikke OK, fint om du kan spørre om lov før du tar noe fra meg. Takk på forhånd.

Ferdig!

Endret av Gaea
AnonymBruker
Skrevet

Si du skal kaste det, da du har mistet posen i toalettet for et par dager siden. :plystre:

Anonymous poster hash: 047bb...0be
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du link til hvilken pose det er? Jeg forstår henne godt, jeg har ikke den viljestyrken som deg med at jeg klarer å holde meg en gang i uken. :P

Anonymous poster hash: 78b9b...796
AnonymBruker
Skrevet

Har du link til hvilken pose det er? Jeg forstår henne godt, jeg har ikke den viljestyrken som deg med at jeg klarer å holde meg en gang i uken. :PAnonymous poster hash: 78b9b...796

Det er en stor smågodtpose med alt mulig oppi. TS.

AnonymBruker
Skrevet

Det er en stor smågodtpose med alt mulig oppi. TS.

Hvordan klarer du å la være og spise fra den hver dag?

• Liker 2
Skrevet

Nei, men det som er tullete av deg er å ikke si i fra. Det trenger ikke å være en særlig stor sak, bare si at hun skal slutte og bli ferdig med det.

For eksempel;

Hei. Jeg har kjøpt godteri i Sverige som jeg hadde planer om å ha lenge. Nå har du spist halvparten. Det er ikke OK, fint om du kan spørre om lov før du tar noe fra meg. Takk på forhånd.

Ferdig!

Nei. Hun har allerede spist halve. Hun skal selvfølgelig erstatte det. Det er tross alt stjeling. Selvom det baare er snop.

Ts: ta noe hun har kjøpt som erstatning

AnonymBruker
Skrevet

Har du link til hvilken pose det er? Jeg forstår henne godt, jeg har ikke den viljestyrken som deg med at jeg klarer å holde meg en gang i uken. :P

Men du går vel ikke og forsyner deg av andre sitt godteri for det? Masse sjokolade på Rema!

Jeg synes det er respektløst av venninnen din å forsyne seg av det som er ditt, men du må si noe til henne, ellers vil det bare fortsette.

Anonymous poster hash: 09c95...eee

Skrevet

Jeg er kanskje smålig, ikke vet jeg, men saken er denne:

Jeg spiser godteri kun en dag i uken, lørdag og i begrensende mengder. Jeg har fått en stor godteripose fra Sverige som jeg kan ha i lang tid fremover siden jeg spiser så lite godteri...og dette sparer jeg jo penger på.

Men så har det seg sånn at hu jeg bor med smugspiser av mitt godteri hver dag! Og ikke bare litt, hun har spist halve posen.

Nå isted spurte hun meg faktisk for en gangs skyld om å ta, jeg tenkte jo mitt, og hun fikk for seg at jeg kikket dumt på henne og hun ble sur på meg. Hun går tross alt og forsyner seg av godteriet mitt hver dag, istedenfor å kjøpe sitt eget. Har selv sagt hun sniker seg inn på rommet mitt og tar støtt og stadig.

Er det smålig av meg å bli irritert?

Er det ikke bare å si ifra?

Skrevet

Si du skal kaste det, da du har mistet posen i toalettet for et par dager siden. :plystre:

Ja jeg har et stort problem med at jeg alltid mister godteposene mine i toalettet :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har et stort problem med at jeg alltid mister godteposene mine i toalettet :fnise:

Et annet triks kan være å gjemme godisen under noen grønnsaker. Der ligger de trygt. :icon_lol:

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er vekta hennes sammenlignet med vekta di?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er vekta hennes sammenlignet med vekta di? Anonymous poster hash: 78b9b...796

Nesten 20 kg tyngre, men hun er allikevel slank og trent. TS.

AnonymBruker
Skrevet

Liksom-nys i posen foran henne? :fnise:

Anonymous poster hash: b0af0...7e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...