Gå til innhold

Vet at dette er stygt av men jeg klarer ikke å styre følelsene mine

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enormt betatt av en tenåringsgutt på nitten år. Selv er jeg tjueåtte år. Jeg jobber faktisk i lag med han. Han har og er sommervikar der jeg jobber da. Jeg synest at han er ung og frisk og ser veldig bra ut. Jeg liker igrunn mye yngre gutter en meg selv. Problemet er det at han har kjæreste. Jeg har mange ganger blitt fristet til å ødelegger forholdet mellom han og kjæresten men jeg tenker at det hadde vært herlige å sett han forlot henne eller omvendt. Jeg tjener bra med inntekter og jeg har utseende mitt i behold så alt er bra med det. Jeg har tidligere hatt samboer men det ble slutt. Er dette den riktige måten å gjøre det på? Jeg hadde hatt veldig lyst til komme i lag med han.

Anonymous poster hash: 1a432...373

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ødelegge forholdet da? Altså hvordan skulle du gjort det?

Anonymous poster hash: b969d...674
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ødelegge forholdet da? Altså hvordan skulle du gjort det? Anonymous poster hash: b969d...674

Det var bare en tanke som jeg hadde, men jeg vet at jeg aldri kan bli sammen med han, men jeg får bare håpe at han slår opp med henne. Jeg snakket en del med han og han synest at jeg er hyggelig å snakke med og det kan være et framskritt.

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Synest du skal la de være i fred, og ikke ødelegge for de. Du blir nok forelsket i en annen, når du glømmer han der. Har vertfall jeg opplevd :)

AnonymBruker
Skrevet

Det var bare en tanke som jeg hadde, men jeg vet at jeg aldri kan bli sammen med han, men jeg får bare håpe at han slår opp med henne. Jeg snakket en del med han og han synest at jeg er hyggelig å snakke med og det kan være et framskritt.

Hvorfor vet du at du aldri kan bli sammen med ham da? :) Men hvordan ville du ødelagt forholdet mellom dem da? Ved å prøve å få han til å like deg mener du?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vet du at du aldri kan bli sammen med ham da? :) Men hvordan ville du ødelagt forholdet mellom dem da? Ved å prøve å få han til å like deg mener du? Anonymous poster hash: b969d...674

Ja jeg tenkte noe sånt. Men jeg vet ikke om det er smart. Han er av den typen som kan være ganske hard når noen ødelegger for han. Jeg for heller prøve å tenke på noen andre selv om det er vannskeligt.

Skrevet

Hvorfor vil du først ødelegge forholdet deres og så vil du ikke vil bli sammen med han? Tydelig at du ikke bryr deg særlig om han når du er villig til å såre han TO ganger, kun for din egen fornøyelse.

La han være og finn deg en som er singel og du kan se for deg en tilværelse med.

• Liker 8
Gjest Awzm me
Skrevet

La de være i fred! Finn en som er singel, og ikke prøv deg på noen som er opptatte. Blir sykt kvalm av å lese slikt, ÆSJ!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj. For et ekkelt menneske du er. Respekter at han er i et forhold og slutt å tenke på å ødelegge forholdet deres!

Anonymous poster hash: ee9d6...f93
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg tenkte noe sånt. Men jeg vet ikke om det er smart. Han er av den typen som kan være ganske hard når noen ødelegger for han. Jeg for heller prøve å tenke på noen andre selv om det er vannskeligt.

Vil vel bli ubehagelig for dere begge på jobb dersom du prøver å ødelegge for han..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vil vel bli ubehagelig for dere begge på jobb dersom du prøver å ødelegge for han.. Anonymous poster hash: b969d...674

Det er jeg fullt klar over, og jeg tror heller jeg skal la tiden vise hva som skjer. Men jeg har prøvd å snakke veldig mye med han, han er jo av den typen som vet hva han vil. Han lar seg ikke kue for hva som helst.

Skrevet

Unnskyld meg, men når det dreier seg om en aldersforskjell på nesten 10 år når han er 19 og du 28, så er dette dømt til å feile uansett. (med unntak)

Dere er på to helt forskjellige stadier i livet. Du er snart 30. Han er ikke tjue en gang. Nå må du skjerpe deg her. Og ut i fra holdningene dine så må jeg innrømme at jeg syntes du virker som en veldig trangsynt og umoden tjueåtte åring.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg fullt klar over, og jeg tror heller jeg skal la tiden vise hva som skjer. Men jeg har prøvd å snakke veldig mye med han, han er jo av den typen som vet hva han vil. Han lar seg ikke kue for hva som helst.

Okei.. Han er hard når noen ødelegger for han, han vet hva han vil og lar seg ikke kue for hva som helst? Skjønte ikke helt hva du mente med det her. Mener du at det vil bli veldig vanskelig å "ødelegge" for han pga disse tingene?

AnonymBruker
Skrevet

Synes det blir veldig feil å legge seg etter en som er 19, når du selv er nesten 10 år eldre. Han har bare såvidt begynt å bli voksen, mens du sikkert er godt etablert og klar for neste kapittel i livet. La han få bli ferdig med tenårene og alt som hører med. Dere er ikke på samme stadiet i livet.

Anonymous poster hash: 38e17...2fe
  • Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg er enormt betatt av en tenåringsgutt på nitten år. Selv er jeg tjueåtte år. Jeg jobber faktisk i lag med han. Han har og er sommervikar der jeg jobber da. Jeg synest at han er ung og frisk og ser veldig bra ut. Jeg liker igrunn mye yngre gutter en meg selv. Problemet er det at han har kjæreste. Jeg har mange ganger blitt fristet til å ødelegger forholdet mellom han og kjæresten men jeg tenker at det hadde vært herlige å sett han forlot henne eller omvendt. Jeg tjener bra med inntekter og jeg har utseende mitt i behold så alt er bra med det. Jeg har tidligere hatt samboer men det ble slutt. Er dette den riktige måten å gjøre det på? Jeg hadde hatt veldig lyst til komme i lag med han.

Skjønner ikke helt hvordan du tenker du skal ødelegge forholdet hans,men det er uansett en ytterst dårlig ide!

Om han blir singel,så får du heller prøve da.

AnonymBruker
Skrevet

Okei.. Han er hard når noen ødelegger for han, han vet hva han vil og lar seg ikke kue for hva som helst? Skjønte ikke helt hva du mente med det her. Mener du at det vil bli veldig vanskelig å "ødelegge" for han pga disse tingene? Anonymous poster hash: b969d...674

Ja, for da mister han tilliten til meg helt. Men jeg har snakket av og til med kjæresten hans og hun virker svært umoden. Hun virket sur på han sist gang jeg så henne.

AnonymBruker
Skrevet

Fascinerende hvor hyklerske de fleste her på KG er. Hadde det vært omvendt, hadde de fleste syntes at det var greit (med unntak at vedkommende var i et forhold da). Aldersmessig hadde det blitt= kjør på kjør på kjør på!

Anonymous poster hash: 589f1...8db

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fascinerende hvor hyklerske de fleste her på KG er. Hadde det vært omvendt, hadde de fleste syntes at det var greit (med unntak at vedkommende var i et forhold da). Aldersmessig hadde det blitt= kjør på kjør på kjør på!

Anonymous poster hash: 589f1...8db

Enig i det :P

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet
AnonymBruker, on 29 Jun 2014 - 21:06, said:

Er dette den riktige måten å gjøre det på? Jeg hadde hatt veldig lyst til komme i lag med han.

Skjerp deg. Hadde du visst at dette er helt ok så hadde du ikke trengt å spørre her inne, og du skriver selv at du vet at dette er ...bla bla bla... Han er opptatt. Hva med det er det du ikke forstår ? Det hjelper ikke at du ser bra ut, tjener bra og har mange gode kvaliteter men det hjelper ikke om du er råtten når det kommer til dette. Finn noen som er LEDIG !

Skrevet

Fascinerende hvor hyklerske de fleste her på KG er. Hadde det vært omvendt, hadde de fleste syntes at det var greit (med unntak at vedkommende var i et forhold da). Aldersmessig hadde det blitt= kjør på kjør på kjør på! Anonymous poster hash: 589f1...8db

Vel, at det er 10år forskjell ned fra dame til mann(gutt), driter jeg vanligvis i. Poenget her, er at iallefall jeg absolutt ikke skjønner hva en kvinne på 28år, ser i en gutt på 19. Som de andre sier så er det stor forskjell på stadiene man er på. Hadde han vært f.eks 28 og hun 37 så hadde de jo vært mer på likefot.

Og nå skal jeg ikke si at alle gutter og menn er like, men jeg har ikke truffet en eneste 19 åring som jeg har funnet tiltrekkende, rett og slett fordi de fremstår som umodne i forhold til meg. (Og jeg er 28.)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...