Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

når folk skal bestemme hva gjestene skal ha på seg på fest. Altså, "Black & White Party", "White Party" og lignende. En gang hørte jeg om et bryllup der alle de kvinnelige gjestene måtte ha lyslilla kjoler! What the fuck, liksom? Er det ikke mulig å fire litt på instagram-faktoren i ny og ne?

Anonymous poster hash: dfb9d...a11
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen synes det er morro mens andre synes det er harry. Samme er det f.eks med grilldress og merkeklær. Jeg til eksempel, elsker cowboy boots, men vet andre synes det er harry. Å gå med en veske til 10-20 000 synes derimot jeg er dødsharry.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Noen synes det er morro mens andre synes det er harry. Samme er det f.eks med grilldress og merkeklær. Jeg til eksempel, elsker cowboy boots, men vet andre synes det er harry. Å gå med en veske til 10-20 000 synes derimot jeg er dødsharry.

Men det er jo ting som kun går utover en selv. Hvis jeg får en innbydelse i posten hvor det står at jeg er nødt til å kjøpe meg nytt antrekk for å passe inn i det perfekte bildet som vertinnen har sett for seg, så blir jeg heller hjemme. I grilldress.

• Liker 2
Skrevet

Men det er jo ting som kun går utover en selv. Hvis jeg får en innbydelse i posten hvor det står at jeg er nødt til å kjøpe meg nytt antrekk for å passe inn i det perfekte bildet som vertinnen har sett for seg, så blir jeg heller hjemme. I grilldress.

Hehe! Det er jo opp til deg selv da. Du kan jo låne av noen ;)

Skrevet

Jeg syns det er kjempe gøy! Var invitert på 60-tallsfest i fjor sommer, og benyttet selvsagt anledningen til å kle meg ut som en hippie :danse:

Skjønner ikke hva som er så harry med temafester, det er jo just for fun.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...