Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Huff. Nå har jeg prøvd og prøvd her. Jeg har et digitalkamera merke Fujifilm FinePix. A330. Camera fungerer greit og er nokså lett å betjene . men jeg får IKKE lagret bildene fra minnebrikken til PC !! Og jeg har bare en liten minnebrikke- så jeg må lagre ofte, hadde iallefall belaget meg på det og så funker det ikke. Jeg har installert hele skitten to ganger. Men når jeg gjør det som kommer opp på skjermen, kobler til den USB kabelen, og slår på kamera - så kommer bildene ikke frem på skjermen. Det som dukker opp er istedenfor alle de bildene som befinner seg inn på PC'en på My pictures. Når jeg da prøver å lagre bilder - så er det disse bildene som lagres på ny og på ny. BILDENE PÅ KAMERA KOMMER IKKE LENGER. :evil: jeg sliter og strever, forsøker å forstå bruksanvisningen, men det nytter jo ikke. Jeg gjorde som det stod et sted - gikk inn på SET UP på kamera, og stillete inn noen USB greier. Men det hjalp ikke. Har prøvd med åpen luke foran på kamera og uten. Har prøvd med kamera på og av. Kjenner at nå er jeg lut lei ! Andre kamera jeg har brukt og lastet ned ifra har vært enkle i forhold til dette ! Da kobler man ledningen til- eller putter brikken inn i en dings. Og s¨å kommer med en gang en sånn "lagre rute" frem, og man kan velge plassering og sånn. Så trykker man OK, og bildene går inn i pc'en. Dette skjer jo ikke her !! Får bare opp programvaren som heter FreePix Viewer eller noe sånt, og der er alle bildene som allerede ER på maskinen. Hva er det som er galt? Det er vel neppe hjelp i å gå til butikken og klage- for de kan vel ikke laste over på pc der. HJELP !!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 Fikk det til etter hjelp fra der hvor jeg kjøpte det. MEN det var ikke sånn som det stod i bruksanvisningene. Må gjøre det på en rar måte. Virker noe bakvendt, men jeg får nå iallefall lagret bildene nå. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå