AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Hei. Er i ferd med å lage dette...visste jo ikke at jeg trengte det, så jeg ble litt stressa. Gud veit hva jeg har tenkt på (eller ikke tenkt på😳) Er det noen som kunne tenke seg å vise sitt, eller fortelle hva de skal ha med i det??Anonymous poster hash: f0c59...276
Rosa Sitron Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Husker ikke helt, men mener det er flere forslag på kirken.no . Håper du finner noe du liker=)
Tømmerhøgger'n Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Inngangs- og utgangsmarsj (dette hjelper sikkert organisten til med) Salmer man ønsker sunger (vi valgte "Å leva det er å elska", "No livnar det i lundar" og "Alltid freidig hvor du går" ) Du skal finne mal på kirken.no eller ta kontakt med ditt kirkekontor så hjelper de deg helt sikkert med å finne det. Lykke til med bryllupsplanleggingen!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Fant en mal på brudepikene.no (eller noe sånt). Jeg fant en oversikt på den norske kirkes side over hvordan vielse foregår - punktvis. Disse punktene er utgangspunktet for programmet 1 Inngang (skriv gjerne hvilken brudemarsj under) 2 ... 3 Salme (salmetekst eller nummer i salmeboken om dere bruker det) OsvAnonymous poster hash: 36201...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå