AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Vi har det så fantastisk sammen! Problemet er at han er samboer med en dame. Hun har to barn fra tidligere og er fem år eldre. Han har ingen. Jeg har heller ingen, og jeg gleder meg sånn til vi slipper å leve i skjul! Vi er perfekte for hverandre Han dro nettopp etter å ha vært her hele helgen, har hatt sex overalt i leiligheten hele helgen og hatt det sååå fint. Han elsker meg og jeg elsker han. Han skal snart gjøre det slutt med dama har han sagt, og jeg gleder meg sånn Følte bare for å dele det <3 Anonymous poster hash: bdf3e...2bd
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Håper det ikke varer mellom dere!Anonymous poster hash: 91f00...a28 13
Sylvari Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Joda, greit å vite at denne kjæresten din er villig til å gå bak ryggen på dama si over lengre tid. Du får glede deg til han blir lei av deg og går bak ryggen din <3 18
AloeVera Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor vil du være sammen med en fyr som er såppass dum og ekkel at han ikke greier å avslutte forholdet før han begynner på det neste? 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Håper det ikke varer mellom dere!Anonymous poster hash: 91f00...a28 Eller nei, dere fortjener faktisk hverandre når dere oppfører dere på denne måten. Lykke til videre i livet. Håper dama hans får et mye bedre liv uten han og deg!Anonymous poster hash: 91f00...a28 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Og han kommer til å gjøre akkurat det samme mot deg. <3 Anonymous poster hash: a10f8...3c1 6
Lady Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 <3 wohoo, føler med deg når du lander ned på jorden fra den rosa skyen din 1
GørilB Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Du får opprette en ny tråd og oppdatere oss når han gjør det samme mot deg da
Berit Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor vil du være sammen med en fyr som er såppass dum og ekkel at han ikke greier å avslutte forholdet før han begynner på det neste? Tenker jeg og, men alle er forskjellige og dere passer vel fint sammen.
Polly Ester Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Vi har det så fantastisk sammen! Problemet er at han er samboer med en dame. Hun har to barn fra tidligere og er fem år eldre. Han har ingen. Jeg har heller ingen, og jeg gleder meg sånn til vi slipper å leve i skjul! Vi er perfekte for hverandre Han dro nettopp etter å ha vært her hele helgen, har hatt sex overalt i leiligheten hele helgen og hatt det sååå fint. Han elsker meg og jeg elsker han. Han skal snart gjøre det slutt med dama har han sagt, og jeg gleder meg sånn Følte bare for å dele det <3 Anonymous poster hash: bdf3e...2bd Stikkordet er "snart"... Hvis han elsker deg og du elsker han og dere skal ri inn i solnedgangen sammen - hvorfor gjør han det ikke med det samme? Dere har ikke begynt å elske hverandre denne helgen, så han har hatt god tid til å gjøre det slutt. Og selvfølgelig er det ikke gitt at han kommer til å gjøre det samme mot deg, men du ser at sannsynligheten er ganske stor? Man er ikke alltid utro selv om man har vært utro mot en, men er man utro en gang så er terskelen litt lavere til neste gang. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 Troll.. Anonymous poster hash: c7c5c...a73 9
got2go Skrevet 29. juni 2014 #12 Skrevet 29. juni 2014 (endret) Hvis han elsker deg, hvorfor må han vente med å gjøre det slutt med dama da? Og spar meg for alle de patetiske unnskyldningene han garantert kommer til komme med- og som du kommer til å tro på. Dessuten så kan du spare deg for å lage en så provoserende trolletråd. Endret 29. juni 2014 av got2go 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #13 Skrevet 29. juni 2014 Fyyy!! Sånt vitner om lite selvrespekt. Tenk på den stakkars dama hans!! Anonymous poster hash: 2fbaa...867
mae1234 Skrevet 29. juni 2014 #14 Skrevet 29. juni 2014 Karma... You now have a target on your back, for a cupid dressed in black;-) 1
Gjest miss_sara Skrevet 29. juni 2014 #15 Skrevet 29. juni 2014 Ja, hvem vet kanskje han har fem andre damer han leve i skjul med også Kyss & klem <3
mae1234 Skrevet 29. juni 2014 #16 Skrevet 29. juni 2014 Ja, hvem vet kanskje han har fem andre damer han leve i skjul med også Kyss & klem <3 ..i beste fall!:-p kunne gjærne vært et par-tre stykker til med den værste flatlusa som er å oppdrive:-p følte bare for å si det <3
tussi84 Skrevet 30. juni 2014 #17 Skrevet 30. juni 2014 Skjønner ikke hvorfor så mang velger å være utro mot kjæresten sin. Det er bedre å gå fra kjæresten sin enn å utsette han eller henne for svik. Har selv opplevd med en kjæreste som nå er eksen min nettopp pga det. Har selv aldri vært utro mot noen av kjærestene mine og kommer heller sannsynligvis aldri til å være det. Fristelser er det i alle forhold. Opp og nedturer er det også i alle forhold. Jeg synes man burde stille seg selv spm.. Hva ville jeg gjort om dama eller typen var utro mot meg? Ville jeg likt det? Svaret er nei som regel av de fleste. Så til den utro personen. . Hvorfor velger du å være utro om du ikke hadde likt at det skjedde motsatt vei? Utroskap handler ikke alltid om at du ikke elsker partneren din. Det handler mer om at man ikke respekterer partneren sin og ren egoisme. Det er lov å se men ikke røre er en fin regel. Og ts.. jeg fatter ikke at du har samvittighet til dette her. Er du virkelig så stolt? Han går neppe fra dama uansett og skulle han gjøre det husk at når det blir kjedelig hos deg finner han seg en annen. What comes around goes around. Karma sier jeg deg bare..
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #18 Skrevet 30. juni 2014 Troll.. Anonymous poster hash: c7c5c...a73 Ikke nødvendigvis. Det er dessverre mange som går rundt og tenker (og tror) som TS. Heldigvis blir de dumpet og/eller bedratt hardt og ubarmhjertig selv etter hvert, så det er greit nok sånn. Anonymous poster hash: 99136...49a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #19 Skrevet 30. juni 2014 Blir nesten trist når jeg leser hvor gledesstrålende TS beskriver den helgen ... Men overskriften på innlegget til TS taler for seg: "Jeg ødelegger et forhold". Ja, nettopp! Det er nesten så jeg ønsker at livet gir deg noen smeller, så blir du kanskje voksen etter hvert. Anonymous poster hash: a1fbb...b59
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #20 Skrevet 30. juni 2014 Troll.. Anonymous poster hash: c7c5c...a73 Jepp, et innlegg med tittelen "Jeg ødelegger et forhold" som avsluttes med "følte bare for å dele det <3" er jo åpenbart skrevet for å provosere. Og folk biter på... Folk er utro, innleder nye forhold før de gamle er avsluttet, og tabber seg ut. Sånn er dessverre livet. Men å skrive et intetsigende innlegg på KG om hvor kos det er å ødelegge et forhold, og avslutte med hjerter, det kan jeg ikke tolke som annet enn provokasjon og trolling. Anonymous poster hash: d846c...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå