AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har vært utsatt for så mye psykisk vold de siste månedene, og jeg har en angst som spiser meg opp daglig fra innsiden. Jeg er nervøs hele tiden, og selv når jeg er på jobb så går tanken min kun på ting rundt kjæresten min som gir meg angst. Jeg går da å uroer meg for hva han kan finne på å bli sur for når jeg kommer hjem, er det noe jeg har gjort / ikke gjort som jeg kan få kjeft for...Istad fikk jeg kvelningsfornemmelser, når han kom hjem for å kjefte på meg om at jeg ikke hadde kommet hjem tidlig nok for å sette på vaskemaskinen.. Når jeg blir for redd, så kjenner jeg at kroppen skjelver og at disse kvelningsfornemmelsene kan komme, det er som om jeg skal bli kvalt av angsten. Jeg takler ikke dette mer! Jeg er livredd for å snakke med han, jeg skjønner ikke hva jeg så i han når vi ble sammen, eller hvordan jeg har holdt ut! Det er heler ingen jeg tørr å skulle åpne meg opp for, og jeg har så mye angst at jeg er for redd for å gjøre noe, hva hvis det jeg planlegger skjærer seg?! Jente22 Anonymous poster hash: 4643c...048
Gjest Whitestripes Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Sånn skal du selvfølgelig ikke ha det! Snakk med moren din, en venninne eller noen andre du stoler på, og kom deg vekk fra dette. Et forhold skal IKKE være sånn!! 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Sånn skal du selvfølgelig ikke ha det! Snakk med moren din, en venninne eller noen andre du stoler på, og kom deg vekk fra dette. Et forhold skal IKKE være sånn!! Nei er forhold skal ikke være slik, og jeg føler meg jo selvfølgelig helt idiot som bare har latt meg selv holde ut til det punktet hvor jeg nå sliter så mye med angsten, at meg som person er ikke til å kjenne igjen Men tro meg jeg har prøvd å psyke meg selv opp flere ganger (Uten hell) til å snakke ut med noen om dette, og tenkt at nå må jeg bare snakke med noen å få dette ut - men så kommer alle slags tanker, som gjør meg livredd, tenker at ingen egentlig vil bry seg... At jeg vil være sittende fast uansett! Skulle nok hatt hjelp av en psykolog eller lignende! TS Anonymous poster hash: 4643c...048
Gjest Whitestripes Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Nei er forhold skal ikke være slik, og jeg føler meg jo selvfølgelig helt idiot som bare har latt meg selv holde ut til det punktet hvor jeg nå sliter så mye med angsten, at meg som person er ikke til å kjenne igjen Men tro meg jeg har prøvd å psyke meg selv opp flere ganger (Uten hell) til å snakke ut med noen om dette, og tenkt at nå må jeg bare snakke med noen å få dette ut - men så kommer alle slags tanker, som gjør meg livredd, tenker at ingen egentlig vil bry seg... At jeg vil være sittende fast uansett! Skulle nok hatt hjelp av en psykolog eller lignende! TS Anonymous poster hash: 4643c...048 Hva er verst: Å snakke med noen og få hjelp, eller å bare bli i et ødeleggende forhold?
bortkommen Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 At du selv skjønner at dette er gærnt og at du må ut er en veldig god start! Det er mange jenter der ute som ikke blir behandlet noe allright men som mener at de har det fint likevel. Der er ikke du. Idiot eller ikke er en bagatell for deg å tenke på nå. Alle er det til tider og verden klarer seg fint fordet. Hadde jeg vært i dine sko hadde jeg pakket bag'en med det du trenger for en uke av personlige ting og dratt til ei venninne, vennepar, mor og far, en kollega hva som helst igrunnen. Noen du stoler på kort og godt. Drit i alt det andre, det du ikke har i det du går ut døra kjøper du senere. Når nervene er hakket bedre kan du tenke på å få hentet saker som du føler du trenger, og evt er ditt men i første omgang, tenk på det som tapt, bare gå! 1
Mr_White Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Hei TS, hva med en telefon til Oslo Krisesenter ( 22 48 03 80 døgnåpnet) evt. et nærmere der du bor? Der kan du være anonym og snakke med noen som har erfaring med å hjelpe/prate med andre i lignende situasjoner.
Gjest Blomsterert Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har vært utsatt for så mye psykisk vold de siste månedene, og jeg har en angst som spiser meg opp daglig fra innsiden. Jeg er nervøs hele tiden, og selv når jeg er på jobb så går tanken min kun på ting rundt kjæresten min som gir meg angst. Jeg går da å uroer meg for hva han kan finne på å bli sur for når jeg kommer hjem, er det noe jeg har gjort / ikke gjort som jeg kan få kjeft for...Istad fikk jeg kvelningsfornemmelser, når han kom hjem for å kjefte på meg om at jeg ikke hadde kommet hjem tidlig nok for å sette på vaskemaskinen.. Når jeg blir for redd, så kjenner jeg at kroppen skjelver og at disse kvelningsfornemmelsene kan komme, det er som om jeg skal bli kvalt av angsten. Jeg takler ikke dette mer! Jeg er livredd for å snakke med han, jeg skjønner ikke hva jeg så i han når vi ble sammen, eller hvordan jeg har holdt ut! Det er heler ingen jeg tørr å skulle åpne meg opp for, og jeg har så mye angst at jeg er for redd for å gjøre noe, hva hvis det jeg planlegger skjærer seg?! Jente22Anonymous poster hash: 4643c...048 Du må ut av dette forholdet.Snakk med familie eller venninne. Det blir ikke bedre dette vet du,og absolutt ingen skal være i et så destruktivt forhold,du blir jo syk jente! Hvis du føler for å snakke med psykolog,så ta det opp med fastlegen din. Ville likevel kommet meg ut av dette snarest. Er mulig du trenger psykolog etter bruddet også,for du er blitt hardt angrepet av angst. Lykke til Ts. Ta vare på deg selv!
Cessa74 Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Kom deg vekk før han ødelegger livet ditt - dette skjønner du nok selv innerst inne. Få hjelp - kom deg vekk nå! Det finnes så ufattelig mange snille og riktige personer for deg der ute, en psykopat skal man ALLTID forlate. Du er verdt mye mer enn han noensinne kan fortjene å få!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 http://www.krisesenter.com/sekretariatet/kontaktliste.html Anonymous poster hash: e523c...3e9
Gjest Blondie65 Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 Ta med deg den bagen nevnt tidligere på jobb i morgen - og så går du ikke hjem men til noen du får kontakt med i løpet av morgendagen. Hvis du ikke har noen kontakter du krisesenter nær deg. http://www.krisesenter.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå