AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Ja hva kan jeg si! Jeg har sikkert prøvd hele parfymeriet. Jeg blir rød å renne på øynene av all maskara, kajal og øyenskygge. Kremer å renseprodukyer funker ikke. Å huden mi. Flasset noe helt forferdelig. Til dere med sesetiv, rød hus og flass jenter. Hva er løsningen deres? :-( Anonymous poster hash: 1adb7...b32
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 TS her... Mye skrive feil der ja hehe, men skriver fra tlf. Håper det var forståelig.Anonymous poster hash: 1adb7...b32
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Jeg hadde tatt erm tur til Oslo hudklinikk. Anonymous poster hash: f31d6...362
Gjest BettyBoop Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Ja hva kan jeg si! Jeg har sikkert prøvd hele parfymeriet. Jeg blir rød å renne på øynene av all maskara, kajal og øyenskygge. Kremer å renseprodukyer funker ikke. Å huden mi. Flasset noe helt forferdelig. Til dere med sesetiv, rød hus og flass jenter. Hva er løsningen deres? :-( Anonymous poster hash: 1adb7...b32 få henvisning til hudlege. Høres ut som du har eksem? Når jeg for tørr og kløende hud smører jeg med hydrokortison morgrn og kveld til det er borte. Tar pause når det er bra. Bruker øyenkrem og ansiktskrem for tørr og sensitiv hud ellers. Smør morgen og kveld etter å ha rensa fjeset med rens og toner for sensitiv hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå