Gå til innhold

er hun inntresert,flørter hun eller bare "overhyggelig"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er på rette stedet ang dette temaet men jeg prøver,

Jeg er en mann på 27 år, Jeg tenner på eldre damer, 40 åra og oppver,

Jeg har hatt ei "skjult seksuelt forholdt" til ei eldre dame som er gift, det har blitt slutt nå,

Etter dette har jeg begynt å tenke at de fleste eldre kvinner vil ha det litt "morro" med yngre menn, kun i soverommet, uansett om de er singel eller ikke.

Er jeg innbilsk siden jeg tenkser sånn? Det er ei på jobben som er ca 50, hun har samboer og har barn,

Jeg flørter og gir komplemanger, Hun ler og smiler, vi snakker mye og hun sniktitter på meg i blant, skjønner hun at jeg flørter? eller tenker hun at jeg er hyggelig og hun er bare hyggelig tilbake, vi kommer veldig godt overens.

jeg skulle gjerne hatt en omgang med hu, og gir komplemanger som ikke er for grisete (jeg er ikke en gris) , men hun må skjønne hintet.

"så fin du var i den buksa, tror nok mange yngre mannfolk hadde snudd seg etter deg" er et eks. på komplemanget jeg gir, hun ler og smiler når jeg sier sånt, hun trekker seg ikke unna, vi prater og ler men det er det eneste.

Anonymous poster hash: 7f5bb...68d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen voksne kvinner kunne ha tenkt seg det, noen voksne kvinner syns det er ok med uskyldig flørt og ikke noe mere, men jeg tror at de fleste vil se det som utenkelig. Et nyp i bøttekottet med en overkåt jypling er ikke interessant i det hele tatt. Drøm videre, ts.

Anonymous poster hash: a12fd...069
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

"så fin du var i den buksa, tror nok mange yngre mannfolk hadde snudd seg etter deg"

Sånne "komplimenter" er så turn off. Hvorfor skal vi damer være smigret fordi det kommer fra yngre menn?

Anonymous poster hash: 6a243...596
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt meg i bøttekottet på jobb, overtid, flørting over lengre tid. Jeg var 23 og han 20 (lærling i bedriften). Det er et morsomt minne.

Og i fremtiden kunne jeg nok gjort det samme om jeg som 50-åring føler meg fin og fresh. Slik sex kan være sunt krydder både for meg og forholdet.

Anonymous poster hash: cf1e9...d28

AnonymBruker
Skrevet

"så fin du var i den buksa, tror nok mange yngre mannfolk hadde snudd seg etter deg"

Sånne "komplimenter" er så turn off. Hvorfor skal vi damer være smigret fordi det kommer fra yngre menn?

Jeg VET det! jeg bruker aldri slike sjekkereplikker, men å si det til ei 50 åring med humor kan bety mye. tror neppe hun får slike "repilkker" hjemme etter 10 år med sin samboer som stadig er ute å flyr.

Anonymous poster hash: dafa1...1c5

Gjest Blomsterert
Skrevet

Du er nok rimelig innbilsk ja,og ikke alle damer over førti ville hatt en ung mann på soverommet! Ikke at aldersforskjell generelt har så mye å si,men ikke gå rundt og tro du er guds (soveroms)gave til mer voksne damer. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikek rundt å tror at jeg guds gave til til de eldre. det er ikke sånn at jeg går forbi ei og stopper hun.

men denne kollegaen føler jeg viser også litt innteresse når hun snakker med meg osv,

Men jeg begynner med engang å tenke at hvis jeg flørter og jobber litt til så har jeg a, etter så mye flørti ås har hu verken sagt ifra til andre kollegaer eller trukket seg unna meg, og da begynner jeg kanskje å bli innbilsk. jeg lurer på om hun bare er hyggelig eller om hun liker å bli flørtet med?

Skrevet

Du har ikke så høy moral i hvert fall.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke så høy moral i hvert fall.

jeg beklager, jeg vet ikke hva det betyr ? :P

Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg går ikek rundt å tror at jeg guds gave til til de eldre. det er ikke sånn at jeg går forbi ei og stopper hun.

men denne kollegaen føler jeg viser også litt innteresse når hun snakker med meg osv,

Men jeg begynner med engang å tenke at hvis jeg flørter og jobber litt til så har jeg a, etter så mye flørti ås har hu verken sagt ifra til andre kollegaer eller trukket seg unna meg, og da begynner jeg kanskje å bli innbilsk. jeg lurer på om hun bare er hyggelig eller om hun liker å bli flørtet med?

Nå er det ikke sikkert hun bryr seg så veldig da. Du virker som du mener hun er smigret fordi du flørter. Det kan hende hun er overbærende og lar deg holde på. Du driver vel ikke akkurat med seksuell trakassering,så hvorfor skulle hun si fra?

AnonymBruker
Skrevet

Du er teit guttevalp, med fjollete kommentarer, hun er nok bare hyggelig fordi hun syns synd på deg.

Anonymous poster hash: 4b431...cfa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går ikek rundt å tror at jeg guds gave til til de eldre. det er ikke sånn at jeg går forbi ei og stopper hun.men denne kollegaen føler jeg viser også litt innteresse når hun snakker med meg osv, Men jeg begynner med engang å tenke at hvis jeg flørter og jobber litt til så har jeg a, etter så mye flørti ås har hu verken sagt ifra til andre kollegaer eller trukket seg unna meg, og da begynner jeg kanskje å bli innbilsk. jeg lurer på om hun bare er hyggelig eller om hun liker å bli flørtet med? Anonymous poster hash: dafa1...1c5

Lærte du ikke å skrive på barneskolen? Interessert staves det. Og her kunne man satt rød penn på annethvert ord. Jeg tror ikke hun er interessert.

Anonymous poster hash: 326f1...e27

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lærte du ikke å skrive på barneskolen? Interessert staves det. Og her kunne man satt rød penn på annethvert ord. Jeg tror ikke hun er interessert.

og det tror du ved at det kan bli satt rød penn på annethvert ord?

AnonymBruker
Skrevet

og det tror du ved at det kan bli satt rød penn på annethvert ord? Anonymous poster hash: dafa1...1c5

Ja, det sier noe om hvor oppegående man (ikke) er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...