Gjest Dummie Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Hva bør man styre unna av tilbud som gjelder hjemmepc, og hva er ei bra investering? Tenker da på pc med flatskjerm, cd/dvd-brenner mm....
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #2 Skrevet 23. juni 2004 IBM, HP/Compaq og Dell har egne produktserier beregnet på hjemmebruk. Min erfaring er at alle disse er av middelmådig til dårlig kvalitet (spesielt har jeg IBM Aptiva og Compaq Presario langt oppe i halsen), og ikke er de spesielt billige heller. Disse maskinene finner man ofte hos de store el-kjedene. Ikke gå i en slik forretning for å kjøpe PC. Kjøp heller en PC fra Komplett/Datakjeden, PS Data eller noen av de andre velrennomerte dataforhandlerne.
jordbær Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 Hva skal du bruke PC-en til? Spill? Internet? Tunge programmer? Nedlasting av mye dilldall, f.eks. video-klipp og musikk?
Dru Skrevet 24. juni 2004 #4 Skrevet 24. juni 2004 Dinside.no anbefaler denne. Til vanlig hjemmebruk er den helt flott, og man vil mest sannsynlig slippe å oppgradere den på ganske lenge også. Pluss at supportavtalen var veldig bra. Teknikere kommer hjem til deg og fikser. Fint hvis man ikke kan noe om det selv. Og så lcd-skjerm, da. Goood plass på pulten.
Gjest Gjest igjen Skrevet 24. juni 2004 #5 Skrevet 24. juni 2004 Dinside.no anbefaler denne. Til vanlig hjemmebruk er den helt flott, og man vil mest sannsynlig slippe å oppgradere den på ganske lenge også. Jeg henger meg på den anbefalingen. Teknisk sett en utmerket maskin, og prisen var det ingenting å si på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå