Meg12345 Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Før pleide jeg bare å trykke på "available offline" både på pcen og telefonen, også lastet de seg inn selv. Nå går det ikke, noen forslag til hva som er galt? Reiser på ferie i morgen, og må ha musikk under den lange reisen Har spotify premium. Hvis jeg får gjort sangene available offline, vil jeg kunne høre på de i utlandet og? Vet det funket i fjor, så ja.
boblesaft Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Det samme skjedde hos meg en gang, da var det fordi det var for lite tilgjengelig plass på telefonen min! Slettet litt apper og bilder jeg ikke hadde bruk for, så ordnet det seg
Meg12345 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2014 Det samme skjedde hos meg en gang, da var det fordi det var for lite tilgjengelig plass på telefonen min! Slettet litt apper og bilder jeg ikke hadde bruk for, så ordnet det seg Åhh, tusen takk! Sitter å laster over bilder til pc nå faktisk, fordi jeg hadde lite plass - så da ordner det seg
boblesaft Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 No problemo! Rart det ikke kan komme en slags advarsel om at det er for lite plass når det skjer, tok litt tid før jeg fant det ut selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå