Gjest princess123 Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Hei! I lang tid nå har jeg brukt Joico, før det brukte jeg Moroccanoil. Nå er jeg tom for serien med Joico, og lurer på hvem jeg skal gå for. Har ikke så mye peiling på sånt, men jeg har egentlig vært meget fornøyd med begge. Jeg snakker om Shampoo, balsam, kur og hårolje.. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Jeg er veldig fornøyd med Nashi Argan serien.Anonymous poster hash: c63ed...d11
Gjest miss_sara Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Jeg er veldig fornøyd med Nashi Argan serien.Anonymous poster hash: c63ed...d11 Hei! I lang tid nå har jeg brukt Joico, før det brukte jeg Moroccanoil. Nå er jeg tom for serien med Joico, og lurer på hvem jeg skal gå for. Har ikke så mye peiling på sånt, men jeg har egentlig vært meget fornøyd med begge. Jeg snakker om Shampoo, balsam, kur og hårolje.. Noen tips? Hvis du må ta en av dem, hadde jeg tatt Joico Hvis ikke hadde jeg prøvd Redken.
Gjest princess123 Skrevet 30. juni 2014 #4 Skrevet 30. juni 2014 Takk for svar! Har faktisk vurdert å prøve Redken, har hørt mye bra om de Tenker jeg hører med frisør hva som passer til mitt hår også..
Infinite Skrevet 30. juni 2014 #5 Skrevet 30. juni 2014 Det kommer jo helt an på hva slags type hår du har.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #6 Skrevet 30. juni 2014 Har du ekstremt slitt hår ville jeg gått for Redken Extreme, eller Joico K pak serien. En annen serie som er utrolig god er Pureology sin Precious Oil serie, håret mitt har aldri vært mykere enn når jeg bruker Shampo & balsam fra den serien. Hårolje så er min absolutte favoritt Alterna Bamboo Smooth Pure Kendi Treatment Oil, den slår virkelig Morrocan oil og Joico sin hårolje ned i støvlene. Anonymous poster hash: c0488...400
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå