Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Jeg holder på å skal brenne en cd med norsk musikk til noen venner fra utlandet... Noen som har noen ideer?? Foreløbig har jeg Fenrik Lane, Luxus Leverpostei, Boyzvoice, The kids... Er ikke Return norske? Clea
Gjest Phair Skrevet 22. juni 2004 #3 Skrevet 22. juni 2004 Big Bang Unni Wilhelmsen Magnet Gluecifer Turboneger Bertine Zetlitz Thomas Dybdahl Jim Stark Madrugada Midnigth Choir Samsaya Winta Bel Canto Bronco Busters Vibeke Saugestad Karen Jo Fields Frost King Midas Dronning Mauds Land Raga Rockers Dum dum Boys Røyksopp Erlend Øye holder det, eller mer?
Gjest Moonshadow Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Dum dum boys, marius muller, CC Cowboys.
*Emma* Skrevet 22. juni 2004 #6 Skrevet 22. juni 2004 Hvis du skal ha noen som synger på norsk ville jeg tatt med Bjørn Eidsvåg med: * Mysteriet deg * Eg ser (Jeg brant de til ei amerikansk venninde og hun syns de var kjempe fine...selvom hun ikke skjønner texten.)
Naixin Skrevet 22. juni 2004 #7 Skrevet 22. juni 2004 Sissel Kyrkjebø Ellers er det kanskje litt morsomt med litt gammel Jahn Teigen. Sondre Lerke Han nye som synger på Nynorsk, husker ikke navnet. blir visstnok spilt en del nå... A-ha
Gjest Phair Skrevet 22. juni 2004 #8 Skrevet 22. juni 2004 Sissel Kyrkjebø Ellers er det kanskje litt morsomt med litt gammel Jahn Teigen. Sondre Lerke Han nye som synger på Nynorsk, husker ikke navnet. blir visstnok spilt en del nå... A-ha Odd Nordstoga
Gjest Seleena Skrevet 22. juni 2004 #9 Skrevet 22. juni 2004 Surferosa Stage Dolls Mortel Abel Klovner i kamp De lillos Postsgirobygget osv
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #10 Skrevet 22. juni 2004 Silver, Gluecifer, Turboneger og Side Brok er et must!
stikkelsbær Skrevet 22. juni 2004 #11 Skrevet 22. juni 2004 Gåte - der får du jo med litt folkemusikk også :-)
Gjest Moonshadow Skrevet 22. juni 2004 #12 Skrevet 22. juni 2004 Side Brok er et must! Er jo ikke musikk en gang.. Helt forferdelig å høre på.. :-?
Milly:) Skrevet 22. juni 2004 #15 Skrevet 22. juni 2004 Er jo ikke musikk en gang.. Helt forferdelig å høre på.. :-? Thank you! Endelig noen som er enig med meg i det...
Gjest Moonshadow Skrevet 22. juni 2004 #17 Skrevet 22. juni 2004 Thank you! Endelig noen som er enig med meg i det... De sier jo selv at det er hiphop, men du kan spørre nesten hvem som helst av folka i Norges hiphop miljø og de vil ganske sikkert svare det samme som meg.. Jeg synes det er en skamm for hiphoppen at de plasserer seg i den båsen..
Milly:) Skrevet 22. juni 2004 #18 Skrevet 22. juni 2004 Jeg vet det, broren min kjenner en god del proffe hip hop-folk, og alle bare ler av Side Brok... Så det sier jo litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå