Gjest SoccerPlayer Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 (endret) Trodde virkelig jeg hadde funnet dama i mitt liv. Vi har vært sammen i 4 år, og har vært som nyforelska hele tiden. For ikkje så lenge siden fikk jeg vite hun var gravid, og ville beholde barnet. Jeg følte me ikke klar for barn men vi bestemte oss begge to at barnet skulle beholdes. Har hun lurt meg? Etter 4 år? Så nå når hun er gravid så bare stikker hun av Jeg har tydligvis vært for snill. Når jeg kom hjem i dag så var hun borte. Jeg ringte og hun sa bare at vi passet ikke i lag. Nå vil hun ikke snakke med meg mer. Hvorfor så falsk! Tror jeg skal forbli singel, så jeg kan gå å kose meg med hvem jeg vil. Er visst det beste, så jeg slipper å bli lurt mer. Endret 29. juni 2014 av SoccerPlayer
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Uff, så fælt.. Prøv å kontakt henne for å høre hvorfor hun slo opp da. Anonymous poster hash: 66dec...1a8 5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Fakeprofil Hva mener du? Anonymous poster hash: 61508...821
Gjest SoccerPlayer Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Uff, så fælt.. Prøv å kontakt henne for å høre hvorfor hun slo opp da. Anonymous poster hash: 66dec...1a8 Prøver men hun svarer ikke
Kolibrii Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Sikker på det ikke bare er litt for mye hormoner i sving da? Hørt om damer som går fra å elske til å hate mannen sin under graviditet.. La hun være litt, mitt beste tips 8
Gjest Whitestripes Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Sikker på det ikke bare er litt for mye hormoner i sving da? Hørt om damer som går fra å elske til å hate mannen sin under graviditet.. La hun være litt, mitt beste tips Det tenkte jeg også. Da jeg var gravid med nr 1, ble jeg helt irrasjonell, gråt, overreagerte og reiste hjem til mamma for bagateller 9
lillsunshine Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Gi det litt tid. Er hun gravid er det muligens hormonene som går løpsk. Høres ikke helt rasjonelt ut å bare stikke av sånn gravid, uten å ha tatt en skikkelig samtale om det. 2
Britt Banditt Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Ga du veldig uttrykk for at du ikke ville ha barn? Kan jo være derfor.. 5
Gjest Steamboat Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 Trodde virkelig jeg hadde funnet dama i mitt liv. Vi har vært sammen i 4 år, og har vært som nyforelska hele tiden. For ikkje så lenge siden fikk jeg vite hun var gravid, og ville beholde barnet. Jeg følte me ikke klar for barn men vi bestemte oss begge to at barnet skulle beholdes. Har hun lurt meg? Hva mener du med lurt deg? 2
LilleLilla Skrevet 29. juni 2014 #12 Skrevet 29. juni 2014 Gi henne litt tid. Det er tross alt stor sannsynlighet for at dette kan skyldes hormoner. Jeg vet om folk som delte opp huset sitt under graviditeten, fordi dama hatet mannen sin intenst akkurat når hun var gravid. Det samme skjedde alle 3 gangene 2
Smusa Skrevet 29. juni 2014 #13 Skrevet 29. juni 2014 Sikker på at det er ditt barn? Kanskje hun har fått kalde føtter fordi det muligens er en annen sitt Ikke for å strø salt på såret.. Men har vanskelig for å forstå hvordan et par som har vært sammen i fire år, brått skal bryte opp ved en graviditet.. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #14 Skrevet 29. juni 2014 I all verden?? Får håpe hun bare er helt sykt hormonell, mange kvinner blir det i graviditeten! Hadde faktisk ringt foreldrene hennes, siden hun har barnet ditt i magen, og høre hva de mener om saken... Anonymous poster hash: a8a22...33b 2
Lady Skrevet 29. juni 2014 #15 Skrevet 29. juni 2014 Sikker på at det er ditt barn? Kanskje hun har fått kalde føtter fordi det muligens er en annen sitt Ikke for å strø salt på såret.. Men har vanskelig for å forstå hvordan et par som har vært sammen i fire år, brått skal bryte opp ved en graviditet.. Lykke til! Tenkte samme tanken.. :/
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juni 2014 #16 Skrevet 29. juni 2014 Jeg vil ikke bli overrasket om dette er en hormongreie, så jeg ville vært imøtekommende om hun angret seg. 2
Gjest SoccerPlayer Skrevet 29. juni 2014 #17 Skrevet 29. juni 2014 Skal gi henne litt tid, jeg har vertfall ikke gjort noe galt som jeg vet om. Håper det bare er som dere sier, hormonene. Vil jo ikke gi slipp på henne heller, siden det er hun jeg elsker av hele mitt hjerte.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 29. juni 2014 #18 Skrevet 29. juni 2014 Ga du veldig uttrykk for at du ikke ville ha barn? Kan jo være derfor.. Jeg sa bare jeg ikke følte meg klar, og var nervøs å sånt. Men at jeg aldri vil finne på å tvinge henne til å ta abort.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 29. juni 2014 #19 Skrevet 29. juni 2014 Hva mener du med lurt deg? At hun bare var ute etter å få et barn og så stikke av. Men det kan jeg ikke forstå at noen vil gjøre.
Gjest SoccerPlayer Skrevet 29. juni 2014 #20 Skrevet 29. juni 2014 Sikker på at det er ditt barn? Kanskje hun har fått kalde føtter fordi det muligens er en annen sitt Ikke for å strø salt på såret.. Men har vanskelig for å forstå hvordan et par som har vært sammen i fire år, brått skal bryte opp ved en graviditet.. Lykke til! Jeg tror og håper ikke det er noen andre sitt. Hun har sagt selv at hun er veldig i mot utroskap, i såfall kunne hun si sannheten når hun likevel stakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå