Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Hvordan får jeg tak i slike i norske butikker?
Catzy Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 Ikke altfor mange butikker som har det i Norge. Hvis du drar til Oslo, kan du prøve på Bonaparte i Markveien, Plasmatiqs i THorvald Meyersgate eller Mitt Skattkammer i Trondheimsveien. Ellers finner du fine ting på Beate Uhse i Grensen. Men det beste tilbudet jeg vet om, er å kjøpe korsett på www.galleryserpentine.com Rimelige, selv om de holder til i Australia, og du må betale litt porto. Veldig hyggelige. Du kan også få det målsydd, mot ekstra betaling. Catzy
Rapitap Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 hvor sikkert er det i england da? har du kjøpt fra dem med kredittkort?
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #5 Skrevet 22. juni 2004 ho som har denne sia har avtale me Vollers om bestilling å sånt... http://www.slavinn1.homestead.com/korsetter.html prøv å høre me ho?
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2004 #6 Skrevet 22. juni 2004 hvor sikkert er det i england da? har du kjøpt fra dem med kredittkort? Det er trygt ja. Jeg betalte med Visa, men ville brukt Paypal om jeg skulle bestille flere. De er kjempegreie på Vollers, det første korsettet jeg fikk var for stort, det var ingen problemer å bytte det..kostet ikke noe ekstra heller Jeg var antagelig litt heldig, ble ikke stoppet i tollen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå