Gjest Funky Punk Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Kjøpte meg nylig et par flasker neglelakk av merket Maybeline (?) Kjempefine, lett å påføre, sitter fint, men...jeg skulle fjerne neglelakken (en grønn farge) og da satt det igjen grønnfarge på neglene. Ikke slik at man kunne skrape det av eller noe, men det virket som at fargen hadde gått inn i neglene på en måte Bruker en del neglelakk, bytter ofte farge, men har aldri opplevd dette før. Har 3 forskjellige neglelakkfjernere, og jeg prøvde alle. Samme problem uansett. Hva kommer dette av? Er det neglelakken, eller er det noe jeg kan gjøre anderledes?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Brukte du base-coat? Hvis ikke er det ikke så rart at det sitter litt farge igjen... Har ikke prøvd dette selv for å fjerne resten av fargen, men det virker visst: https://www.youtube.com/watch?v=YDjghWCKufs Anonymous poster hash: 6b0ab...e24
Gjest Funky Punk Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Nei det har jeg ikke hørt om. Aldri brukt det før, men likevel aldri hatt dette problemet. Skal iallefall sjekke det ut
Djungelvrål Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Ta litt salt og bland med noen dråper siton el lime hvis du har og skrubb neglene med dette, da blir de fine og hvite igjen
Gjest Funky Punk Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Skal teste det og det med bakepulver i youtubevideoen
Gjest BettyBoop Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Slenger meg litt på denne og spør i tillegg hvordan fjerne neglelakkrester som blir rundt kanten av neglen som man ikke får helt vekk med neglelakkfjerneren.
Gjest miss_sara Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Jeg synes alt forsvinner når man har vasket hendene noen ganger og dusjet.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Jeg synes alt forsvinner når man har vasket hendene noen ganger og dusjet.vil helst det skal være vekke imorgen
Djungelvrål Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Slenger meg litt på denne og spør i tillegg hvordan fjerne neglelakkrester som blir rundt kanten av neglen som man ikke får helt vekk med neglelakkfjerneren. Som jeg skrev, salt og sitron funker.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Som jeg skrev, salt og sitron funker. jeg vil helst ikke ha sitrus på henda. Begynner å klø og svi... men om det er det eneste som funker..
Gjest miss_sara Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 jeg vil helst ikke ha sitrus på henda. Begynner å klø og svi... men om det er det eneste som funker.. Legg en ny lakk over - haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå