AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Tidligere har jeg alltid vært blandt de første som har fått skatteoppgjøret, men i år har jeg ikke hørt et pip?! Skulle ha igjen rundt 9000 kr også søkte jeg om begrenset beskattning itilegg. Utover dette har jeg ingen lån, eller slike ting. Når kommer de? er det noe jeg må følge opp eller kommer de når de kommer? Anonymous poster hash: c90dd...0c6
Corvo Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Så lenge alt er gjort slik det skal så kommer de når de kommer. Er banken din DNB? de hadde litt trøbbel hvis jeg ikke husker feil.
TrickyCicci Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Hvis du ikke har fått skatteoppgjøret (altså info på altinn om hva du nøyaktig skal ha tilbake), får du ikke penger før til høsten, da alle som får penger nå er varslet.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har DNB ja, men har ikke fått noe varsel på altinn, jeg bare skjønner ikke hvorfor jeg skal få de så sent? Jeg endret ikke noe annet enn at jeg søkte om begrenset beskattning, og faller ikke inn under noen av kategoriene over dem som får penger til høsten =/ Anonymous poster hash: c90dd...0c6
JotunHuldra Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Enkelte ganger kan selv den enkleste selvangivelse bli trukket ut for nærmere kontroll, og da kommer oppgjøret senere. Når du har bedt om nedsatt skatteevne er nok det grunnen. Jeg har DNB ja, men har ikke fått noe varsel på altinn, jeg bare skjønner ikke hvorfor jeg skal få de så sent? Jeg endret ikke noe annet enn at jeg søkte om begrenset beskattning, og faller ikke inn under noen av kategoriene over dem som får penger til høsten =/Anonymous poster hash: c90dd...0c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå