Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvordan er det gått med dere som har handlet på duft.no. Har dere fått varene? Er overskeptisk på nye nettsider.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bestillte varer for en uke siden, og venter fortsatt på bekreftelse på at varen er sendt....

Clea

Gjest Gjesta
Skrevet

Bestilte også for en uke siden, og fikk en bestillingsbekreftelse. Et par dager senere fikk jeg en mail om at de hadde problemer med logistikken, og at varene ville bli forsinket og ville sendes om 7-10 dager.

Nå ble jeg litt skeptisk jeg...virka veldig seriøst, men siden du spør gjest, så lurer jeg på om du vet mer enn du vil være ved...

K

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg handlet for en uke siden, og heller ikke fått dem enda. Men jeg fikk beskjed om at det ville ta mellom 7 og 10 dager.

Det er ikke trukket noe fra kontoen min enda, men blir jo litt skremt nå da...

Hmmm....

Gjest Gjesta
Skrevet

Det har blitt reservert (men kanskje ikke trukket enda) penger for varene på min konto...

*krysser fingre for at varene kommer i løpet av uken*

Det ser jo ut som en veldig seriøs nettside da...æsj, nå ble jeg så skeptisk.

K

Gjest Gjesta
Skrevet

Pengene ble reservert hos meg også, men idag var det plutselig ikke reservert lenger.. :roll:

Magefølelsen sier meg at det er en seriøs butikk... (Selv om jeg ikke har motatt den mailen om leveringsforsinkelsen....)

Clea

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg sendte dem en mail i går kveld, og har fått svar.

Dette er hva de skrev:

Hei

Vi har dessverre ingen leveringsgaranti i form av et visst antall dager da noen ordrer kan ta lengre tid enn andre.

Dette kommer nemlig ann på om varene befinner seg på vårt lager eller ikke.

Har vi varene på lager vil ordren bli behandlet og levert i løpet av et pr. arbeidsdager.

Befinner varene seg ikke på vårt lager kan det ta 7-10 dager for oss å behandle ordren.

Dette beklager vi.

Husk at ingen penger blir trukket fra din konto før vi har behandlet og sendt din ordre.

Ønsker du å kansellere din ordre hvis du synes det tar for lang tid er det bare å gi beskjed!

Les forøvrig våre kjøpsbetingelser her http://www.duft.no/customer/pages.php?pageid=6

Med vennlig hilsen,

Duft.no

Ble beroliget jeg, så jeg venter noen dager til...

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk for at du tok initiativ til å finne ut av det her! :)

Og jeg ble også litt beroliget nå, får smøre meg med tålmodighet en stund til da!

K

Gjest Gjesta
Skrevet

Jepp, samme her...(og så får jeg krysse fingrene for at varene kommer før jeg går tomt for rensegele...)

Clea

Gjest Odense
Skrevet
Jeg sendte dem en mail i går kveld, og har fått svar.

Dette er hva de skrev:

Hei

Vi har dessverre ingen leveringsgaranti i form av et visst antall dager da noen ordrer kan ta lengre tid enn andre.

Dette kommer nemlig ann på om varene befinner seg på vårt lager eller ikke.

Har vi varene på lager vil ordren bli behandlet og levert i løpet av et pr. arbeidsdager.

Befinner varene seg ikke på vårt lager kan det ta 7-10 dager for oss å behandle ordren.

Dette beklager vi.

Husk at ingen penger blir trukket fra din konto før vi har behandlet og sendt din ordre.

Ønsker du å kansellere din ordre hvis du synes det tar for lang tid er det bare å gi beskjed!

Les forøvrig våre kjøpsbetingelser her http://www.duft.no/customer/pages.php?pageid=6

Med vennlig hilsen,

Duft.no

Ble beroliget jeg, så jeg venter noen dager til...

Dette svaret fikk jeg også...hater å vente lenge på varer..Tenk visst det tar to uker da? Å jeg som er tom for renseprodukter.... :-(

Gjest Gjesta
Skrevet

Når bestilte dere andre?

Jeg bestilte den 16,...mao det har gått en uke idag, så innen 3dg kan jeg forvente at de sender ordren...

(Bestilte forresten Dermalogica-produkter..)

Clea

Gjest Odense
Skrevet

Jeg bestilte på fredag..synst jeg å huske...jeg bestilte også Dermalogica produkter..

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bestilte den 12.juni, så jeg har venta ei stund nå...

K

Skrevet

Jeg bestilte på mandag, så jeg må nok vente en stund.. Men men. Så lenge det kommer til slutt er det vel greit. Bestilte også Dermalogica-produkter :-)

Gjest Xavia
Skrevet

Jeg fikk ny mail i dag, om at de nå akkurat hadde sendt produktene mine!!

Gjest Kame-ikke innlogga
Skrevet

"Parallellimport".

Betyr dette at de bestiller fjørten små pakker fra Strawberrynet o.l butikker, legger på noen kroner i egenfortjeneste, og sender pakkene videre til dere? :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Hmm.. du sier noe der.La merke til at de har akkurat det samme som SN kan tilby. Eneste trygge med denne siden er jo at man sparer mva og postens gebyr på 150. ellers så lønner det seg nok å bestille fra utlandet sjøl ja.

Gjest Xavia
Skrevet

Jammen, sto det ikke i den artikkelen at de ikke trenger betale mva (eller noe sånt) på sminke. Hvorfor skulle de bestille via SN for å risikerer å bli stoppa i tollen?

Send dem en mail da vel, de er raske til å svare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...