AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har en voksen katt og en kattunge på 5 mnd. Voksenkatten vil bare gå på do inne og med klumpesand. Det har gått fint for kattungen helt frem til nå, de to siste dagene har han kommet ut med sand om munnen etter å ha vært på do. Hvordan kan jeg få ham til å slutte å spise av sanda? Og er det noe ekstra jeg må følge med på nå mtp avføringa hans? Anonymous poster hash: 9ba6f...827
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Bølle: Det er sand som klumper seg når den blir våt. Er du sikker på at han spiser sanden? Det hender katten min kommer ut med litt sand på nesen, men det er nok bare fordi han har stukket nesen nedi sanden når han har gravd osv. Men hvis kattungen spiser klumpesanden ville jeg byttet den ut med normal sand en liten stund til han sluttet å spise det. Det kan visst være farlig hvis de spiser klumpesanden, så hvis du virkelig tror han har gjort det burde du ringe veterinæren! Anonymous poster hash: 5d883...b74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå