AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg skal snart til England og besøke mammaen til kjæresten min, og tenker at jeg må ha med noe fra Norge. Noen tips til hva jeg kan gi? Anonymous poster hash: 5ca3a...e7e
Pialill Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Brunost og ostehøvel! Eventuelt en bok fra hjembyen din
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Multesyltetøy. Drops fra Arctic Candy, et nordnorsk selskap som lager sukkerfrie drops med smak av blåbær, krekling, tyttebær eller multer. http://www.arcticcandy.no/2.html Anonymous poster hash: 96df5...cf7
Leonia Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Haha! Kom på en rar ting du kan ta med. Sånn tørrfisk de selger som snacks på pose
Gjest Funky Punk Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 En liten brunost (er ikke mange utenfor Norge som liker det, så dumt å kjøpe en stor en) Skikkelig, norsk melkesjokolade Tørrfisksnacks Troll eller elg (slike man får kjøpt på turistbutikker) Raggsokker og/eller en islender/mariusgenser eller lignende
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Haha! Kom på en rar ting du kan ta med. Sånn tørrfisk de selger som snacks på pose Haha, stakkars dame! Jeg kan se det for meg. Så dette er norsk snacks altså? Så... spennende og eksotisk! *betrakter posen og forsøker å se entusiastisk ut* Ja... det er sikkert veldig sunt også? *åpner posen og lukter på tørrfisksnacksen, forsøker å skjule grimasen* Ja, det var... en interessant gave, vil dere ha kanskje? *sender TS og kjæresten den åpne posen og bønnfaller dem med blikket om å spise opp hele innholdet* Dere er vel så glad i dette at dere har vel lyst på en bit eller to? Ikke? Det er mer enn nok oppi posen, det var da så altfor meget for én person. Ikke? Bare si fra om dere skulle ombestemme dere! Anonymous poster hash: 96df5...cf7
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Melkesjokolade er et must Anonymous poster hash: ec696...e0c 2
Leonia Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Haha, stakkars dame! Jeg kan se det for meg. Så dette er norsk snacks altså? Så... spennende og eksotisk! *betrakter posen og forsøker å se entusiastisk ut* Ja... det er sikkert veldig sunt også? *åpner posen og lukter på tørrfisksnacksen, forsøker å skjule grimasen* Ja, det var... en interessant gave, vil dere ha kanskje? *sender TS og kjæresten den åpne posen og bønnfaller dem med blikket om å spise opp hele innholdet* Dere er vel så glad i dette at dere har vel lyst på en bit eller to? Ikke? Det er mer enn nok oppi posen, det var da så altfor meget for én person. Ikke? Bare si fra om dere skulle ombestemme dere! Anonymous poster hash: 96df5...cf7 Det er jo verdt å prøve da, bare for å se hvordan hun reagerer Jeg hadde særiøst blitt glad om jeg hadde fått en pose med tørrfisksnacks Jeg hadde nok spist den opp selv også!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Det er jo verdt å prøve da, bare for å se hvordan hun reagerer Jeg hadde særiøst blitt glad om jeg hadde fått en pose med tørrfisksnacks Jeg hadde nok spist den opp selv også! Hehe, så det smaker ikke så verst altså? Har alltid sett for meg at det må smake aldeles forferdelig, og så øynet jeg en gyllen mulighet til å lire av meg noen fordommer mot tørrfisksnacks i denne tråden. Anonymous poster hash: 96df5...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 Musikk av Edvard Grieg. (Peer Gynt) Anonymous poster hash: ff23f...a70
Gjest Skrevet 29. juni 2014 #12 Skrevet 29. juni 2014 Verstfamilien min ble MEGET fornøyd med smørbukk sjokoladen når jeg var der i våres! Brunost var også godkjent!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #13 Skrevet 29. juni 2014 Kvikklunsj Anonymous poster hash: 8042e...32b
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #15 Skrevet 29. juni 2014 Kjøp ihvertfall fløtemysost siden den er mild og fin. Blir altfor hardt med geitost første gang. På taxfreen så selger de ofte melkesjokolade i hjerteform (Freia Melkehjerter), de synes jeg er fine å gi bort. De blir vel sikkert solgt på de fleste vanlige butikker også når jeg tenker meg om. Og så er jeg ikke helt sikker, så ta det med en klype salt, men jeg tror de originale Mugtailkoppene er norske eller nordiske. Da kan du jo kjøpe en med en hjort eller gjerne en elg på, og så kjøper du et telys som du tar oppi slik at hun ser hva hun kan bruke den til. Anonymous poster hash: 46cc2...001
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #16 Skrevet 29. juni 2014 Pølse og lompe! Det kjøper alltid vi med da vi besøker slektninger:) ostehøvel, brunost og freia også! Anonymous poster hash: c6640...256
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #17 Skrevet 29. juni 2014 Pølse og lompe! Det kjøper alltid vi med da vi besøker slektninger:) ostehøvel, brunost og freia også! Anonymous poster hash: c6640...256 Når Anonymous poster hash: 46cc2...001 3
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #18 Skrevet 29. juni 2014 Når Anonymous poster hash: 46cc2...001 Beklager så meget:-) Anonymous poster hash: c6640...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå