Gå til innhold

Favorittblogg

Sommerfugl86

Anbefalte innlegg

Hvilken blogg liker dere best?

Jeg liker best Casa Kaos. Ler godt av den :)

Endret av Sommerfugl86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Casa Kaos skriver bra men hun lever så skittent, uhygienisk og rotete så jeg orker ikke lese den så ofte. Det lukter bleiebøtte av hele bloggen.

Leser mest utenlandske blogger.

Endret av Antoinette
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rannveigheitmann.blogg.no

Anonymous poster hash: 2bef8...457
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjartesmil.com

Fin blogg fri for rabattkoder på nelly.com, løshår og dagens outfit

Anonymous poster hash: faba7...152
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casa Kaos skriver bra men hun lever så skittent, uhygienisk og rotete så jeg orker ikke lese den så ofte. Det lukter bleiebøtte av hele bloggen.

Helt enig! Det hjelper ikke med en god tekst om bildene er såppas rotete og illeluktende. Se bare her: http://casakaos.blogg.no/1403551348_mannen_slutter_aldri_.html. Hvem har en vaskebøtte bare liggende slik midt i stuen? og en krølltang ellerno på sofaen? Kaos er hvertfall riktig navn på bloggen.

Jeg liker Nette Nestea, fordi hun er veldig pen, skriver godt og er personlig på en fin måte. Hun er ærlig, skriver om kjipe dager og at hun føler et stort press. Ikke noe av dette "rosaboble-maset" som er å finne på alle andre blogger.

Anonymous poster hash: 7dc10...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha,ha - helt enig! Og føler jeg har lest det før når hun skriver nye innlegg. Alt er så moralsk forbanna riktig - og viktigheten av å være uperfekt er mantra nr 1 - uansett.. Litt lei den vinklingen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg er inne på den Casa Kaos-bloggen, og dette innlegget er jo langt over grensa. Det er jo rett og slett slemt overfor barna.

Anonymous poster hash: 8272c...519
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg sitter igjen med når jeg har vært innom Casa Kaos er at man nærmest skal ha dårlig samvittighet fordi man gidder å støvsuge før helgen eller har overskudd til å tømme oppvaskmaskinen om kvelden.

Anonymous poster hash: faba7...152
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang jeg er inne på den Casa Kaos-bloggen, og dette innlegget er jo langt over grensa. Det er jo rett og slett slemt overfor barna.

Anonymous poster hash: 8272c...519

Slemt?! Forklar!

Anonymous poster hash: 56564...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Hedda Ingeborgvik!

Anonymous poster hash: 14a37...f49
Lenke til kommentar
Del på andre sider