AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg syns typen min på 26 er ganske umoden av seg, det er mer slik at jeg på 23 er den ordentlige voksne i dette forholdet. Jeg tar meg av alt i huset, er den som handler inn, den som sørger for at det blir middag.. Jeg hadde aldri bodd med noen før jeg møtte han, å syns at jeg er veldig flink med oppgaver hjemme, samtidig som jeg jobber 100% stilling i skole.Han derimot, jobber kun i helgene, så fra man - fre sover han til 2 på dagen (eller lengre), spiller, runker....Så når jeg våknet rundt 10 i dag (som er søndag) så var han jævlig forbanna fordi han skulle på jobb - "og jeg kunne bare ligge hjemme og late meg"... Siden jeg også jobber i skole, så kan han bruke det imot meg i krangler. "Slutt å snakk til meg som et barn, det kan du gjøre på jobben din!" , bare hvis jeg sier ifra om noe (på en helt vanlig måte) så skal han da ofte bruke jobben min imot meg, det er så dumt. Så, når jeg endelig har fri lørdag og søndag - kan sove litt mer, møte en venninne å noe, da har han det så fælt fordi han må på jobb og unner ikke meg å ha fri... Han tar heler ikke hensyn til meg de dagene jeg kommer hjem fra jobb å er sliten, aldri får jeg servert middag av han heler, noe som jeg ville satt så stor pris på om han hadde gjort...! Er det riktig av meg å se på han som umoden? Hva om han aldri forandrer seg? Mitt "skrekk scenario" er å skulle få barn med han en gang i fremtiden..Ser for meg at jeg hadde vært hjemme gravid, med en som nærmest kjeftet meg huden full for å i det hele tatt være hjemme å ikke jobbe... Anonymous poster hash: dfebb...4f5
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Han er en selvsentrert dovenslask. Og ja, det er riktig å se på ham som umoden. Jeg skjønner ikke at du holder ut med en sånn fyr. Anonymous poster hash: ac8a4...a1d 11
Gjest Faerunpedia Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Hva har du egentlig igjen for dette forholdet? Problemet er jo ikke akkurat at han bare er umoden, han høres generelt kjip ut..
mrrte Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Hva har du egentlig igjen for dette forholdet? Problemet er jo ikke akkurat at han bare er umoden, han høres generelt kjip ut.. Støtter den. Høres ut som du er sammen med en kjip fyr TS.... Kan jo ikke være OK å kjenne på den følelsen at han ikke unner deg å ha fri i helgen? Hva med han da, det er jo han som kan være hjemme å gjøre ingenting i hele 5 dager mens du da er i full jobb. Forventer han at du kommer hjem hver dag i uke dagene og lager middag?
Teethgrinding Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Hadde vært interessant å høre hans versjon av saken.
bortkommen Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Jeg må spørre. Er han veldig kjekk? Min teori er at veldig pene/sjarmerende gutter kommer unna med slikt. Vi som ikke er i modelldivisjonen har ikke snøball sjangs i helvete å behandlet et kvinnfolk slik(joda noen gjør sikkert det også). Ja han er en dust! Med forbehold om at beskrivelsen din stemmer, så høres han ut som en erkeidiot. Hva med økonomien? Hvem bidrar med hva? Mitt forhold var litt som ditt bare motsatt men hun var aldri tøff i kjeften og vi kranglet lite så jeg kunne fint leve med sånn det var. Selvsagt håper man at personen skal ta til vettet og bli voksen så fort som mulig men jeg hadde det ikke travelt men frekkheter hadde jeg ikke tålt, der hadde grensen gått veldig brått. Derfor, ikke finn deg i å bli snakket til som en dørselger, eller at jobben du gjør for samfunnet skal brukes mot deg. Det er bare feil og stygt gjort. Jobben du gjør er svært viktig, all ære til dere som kan ta den jobben.
Anglofil Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor gidder du å være sammen med en slik fyr? Han behandler deg dårlig, er umoden og lat, hvorfor gidder du? Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Støtter den. Høres ut som du er sammen med en kjip fyr TS.... Kan jo ikke være OK å kjenne på den følelsen at han ikke unner deg å ha fri i helgen? Hva med han da, det er jo han som kan være hjemme å gjøre ingenting i hele 5 dager mens du da er i full jobb. Forventer han at du kommer hjem hver dag i uke dagene og lager middag? Det er som om kjæresten min absolutt ikke vil jobbe, og han var jo arbeidsledig fra desember til april før han fant en jobb han kunne ha i helgene, men virket aldri noe blid over det.Men det er mest vondt å kjenne at det er som om han ikke setter pris på hva jeg gjør, jeg gjør alt jeg kan for å få dette forholdet til å fungere, å føler bare at han gjør det motsatte. Det er nesten så jeg tenker at jeg må jobbe 24/7 nå for at han ikke skal gå rundt å være irritert på meg. Jobbe 7 dager i uka, bare så han ikke kan komme med slike kommentarer TS Anonymous poster hash: dfebb...4f5
Gjest Eurodice Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Mange ganger lurer jeg på om slike selvutslettende jenter/kvinner nyter på en pervers måte å være selvpinere. Hvorfor blir du i et slikt forhold, TS? Jeg vet svaret. "Men jeg er jo glad i ham, tross alt. Vi har fine stunder av og til, også". 9
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Jeg må spørre. Er han veldig kjekk? Min teori er at veldig pene/sjarmerende gutter kommer unna med slikt. Vi som ikke er i modelldivisjonen har ikke snøball sjangs i helvete å behandlet et kvinnfolk slik(joda noen gjør sikkert det også). Ja han er en dust! Med forbehold om at beskrivelsen din stemmer, så høres han ut som en erkeidiot. Hva med økonomien? Hvem bidrar med hva? Mitt forhold var litt som ditt bare motsatt men hun var aldri tøff i kjeften og vi kranglet lite så jeg kunne fint leve med sånn det var. Selvsagt håper man at personen skal ta til vettet og bli voksen så fort som mulig men jeg hadde det ikke travelt men frekkheter hadde jeg ikke tålt, der hadde grensen gått veldig brått. Derfor, ikke finn deg i å bli snakket til som en dørselger, eller at jobben du gjør for samfunnet skal brukes mot deg. Det er bare feil og stygt gjort. Jobben du gjør er svært viktig, all ære til dere som kan ta den jobben. Tusen takk for et så godt og utfyllende svar! Var godt å kunne dra litt på smilebåndet her når jeg leste det siste du skrev også. Jeg er en person som faktisk tåler veldig lite at folk er frekke med meg. Jeg sier ifra når jeg føler folk tråkker på meg, og jeg svarer jo samboeren min med at "Du trenger da faen ikke å være sånn mot meg bare fordi jeg har fri i dag og sov litt ekstra! " Men da gidder han ikke å svare meg mer, det er ikke et oppgitt ansikt jeg ser da - men et grettent, surt, sint ansikt som går ut døra. Jeg tror faktisk han liker å ha huset for seg selv, liker å være hjemme og liker ikke å skulle jobbe... En venninne av meg sa engang at han kanskje var sjalu - at det kanskje plaget han at jeg klarte å holde på en jobb i skole, men at det ikke bør være slik, at man heler burde være glad partneren sin jobber og heler være støttende enn motsatt...!Men til spørsmålet ditt om han er veldig kjekk: I mine øyne er han jo det, fordi jeg er jo glad i han, og jeg tror man også finner et menneske mye mer tiltrekkende / attraktiv når man også er glad i dem, kjærlighet gjør blind? Nå skal det bare nevnes en ting, hun som var sammen med han før meg, jeg har hørt at han utnyttet henne og behandlet henne på en stygg måte... Det skremmer meg, for det betyr jo at han ikke ser noe galt i å skulle behandle meg slik også? TS Anonymous poster hash: dfebb...4f5
Teethgrinding Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 Mange ganger lurer jeg på om slike selvutslettende jenter/kvinner nyter på en pervers måte å være selvpinere. Hvorfor blir du i et slikt forhold, TS? Jeg vet svaret. "Men jeg er jo glad i ham, tross alt. Vi har fine stunder av og til, også". Det gjelder ikke bare jenter 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #12 Skrevet 29. juni 2014 Mange ganger lurer jeg på om slike selvutslettende jenter/kvinner nyter på en pervers måte å være selvpinere. Hvorfor blir du i et slikt forhold, TS? Jeg vet svaret. "Men jeg er jo glad i ham, tross alt. Vi har fine stunder av og til, også". Jeg har alltid vært en som har strekt meg for mye for andre generelt, på godt å vondt, å jeg vil ikke akkurat si at jeg er en som nyter på en pervers måte å selv pine meg selv, der er jo mer motsatt - at jeg ikke nyter det, og ikke vet hva jeg skal gjøre angående han lengre fordi det blir for vanskelig for meg. Jeg revurderer jo hele forholdet, og vet innerst inne at jeg ønsker noe annet TS Anonymous poster hash: dfebb...4f5
Gjest Eurodice Skrevet 29. juni 2014 #13 Skrevet 29. juni 2014 Det gjelder ikke bare jenter Det vet jeg .
Gjest Eurodice Skrevet 29. juni 2014 #14 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har alltid vært en som har strekt meg for mye for andre generelt, på godt å vondt, å jeg vil ikke akkurat si at jeg er en som nyter på en pervers måte å selv pine meg selv, der er jo mer motsatt - at jeg ikke nyter det, og ikke vet hva jeg skal gjøre angående han lengre fordi det blir for vanskelig for meg. Jeg revurderer jo hele forholdet, og vet innerst inne at jeg ønsker noe annet TS Anonymous poster hash: dfebb...4f5 Et forhold skal være oppbyggende, ikke nedbrytende. Den du gir lillefingeren, tar snart hele hånden, er et uttrykk. Jeg håper du finner styrke til å gå fra denne mannen. Det er i alle fall bra at du ikke har barn med ham.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #15 Skrevet 29. juni 2014 Er sammen med en lik fyr, og skammer meg over det og er flau over han. Anonymous poster hash: 8ad27...6fb
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #16 Skrevet 29. juni 2014 Jeg var også sammen med en sånn fyr, eh, unge. Det gikk ikke bra, han brøt meg ned hver gang jeg ble lykkelig. Desverre tror jeg dette er et sånt forhold som er dømt til å gå rett til helv** pga. hans manglende respekt for deg og generell umodenhet.. Jeg brøt fra min og har det veldig, veldig bra nå. Jeg mistet det positive jeg hadde med han, men samtidig ble det negative også borte når jeg stakk Anonymous poster hash: 07534...737 1
bortkommen Skrevet 29. juni 2014 #17 Skrevet 29. juni 2014 Jeg har alltid vært en som har strekt meg for mye for andre generelt, på godt å vondt, å jeg vil ikke akkurat si at jeg er en som nyter på en pervers måte å selv pine meg selv, der er jo mer motsatt - at jeg ikke nyter det, og ikke vet hva jeg skal gjøre angående han lengre fordi det blir for vanskelig for meg. Jeg revurderer jo hele forholdet, og vet innerst inne at jeg ønsker noe annet TS Anonymous poster hash: dfebb...4f5 Nå skal ikke jeg skryte på meg noe mixed martial arts skills her, men likevel er det på sin plass akkurat her å komme med en dyr kjøpt erfaring for min søster. Hun var i lag med en skikkelig lavoktan type(verre enn din, på den voldelige skalaen). Jeg likte ikke fyren fra dag én og anså han som ren skjær søppel. Det var ingenting denne fyren sto for som var i samsvar med slik jeg kjente søsteren min eller sånn vi ellers i familien var. Ingenting! Som brødrer flest(vi er to brødrer og en søster i familien) liker vi dårlig å høre at søsteren vår ikke hadde det noe allright, men det er hennes liv ikke sant og vi kan ikke interfere med det. Nuvel, søsteren min var(ja faktisk så skjedde det en endring med henne fra den tiden som ikke er kommet tilbake, kanskje alderen også har noe med saken å gjøre hva vet jeg) en kjeftsmelle, dvs hun kunne virkelig snakke for seg, hadde sterke meninger om mye og er/var en sterk liten tøtte som mange gutter kanskje ville ha litt problemer med å være fysisk mot(la oss si det på den måten). Så møter vi(familiesamling en sommer) altså det lykkelige parret og hun er ikke til å kjenne igjen. Litt tynnere(men hun hadde litt å gå på så hun så fresh og fin ut sånnsett), veldig få meninger og litt tenke før man snakker holdning. Typen var så gjennomsiktig dust i mine øyner at jeg kunne ikke fattet hva i all verden hun kunne se i denne karen. Tiden gikk og man hørte litt av hvert, noen ganger var alt så sinnsykt bra, andre ganger veldig mørkt. Til slutt var det bare å hoppe i bilen, kjøre i 6 timer å banke på døren for å høre om det var på tide med en porsjon bitch slap? Det var det. Litt forberedt som man var, var det bare å fylle bilen og hengeren med pikkpakk ta med seg jenta tilbake. I mellomtiden da hadde det skjedd mye rart, turer til sykehuset og slike ting, fyren(og jeg sikkert) skal være glad han slapp å spise maten sin gjennom et sugerør etter det der fordi resten av familien hadde holdt litt tilbake fordi de var litt redd jeg skulle gjøre noe skikkelig dumt. Nuvel, uansett, med det i bakhodet og kommentaren her om at (ikke bare)dere jenter har et nesten perverst behov for å pine dere selv må du spørre deg selv: Hadde du ville vært sammen med en sånn type kar før dere ble sammen? Du er sammen med han nå ja, men personen du var før dere ble sammen, ville hun ha vært tiltrukket denne fyren? Har det skjedd en endring med deg selv du selv ikke har merket fordi min søster gjorde ikke det. For å ta et eksempel fra bilverden. Hvis du kjører den samme bilen i 20 år, tror du at du merker at bilen begynner å lage mer og mer ulyder med mindre det plutselig ikke skjer noe? 2
bortkommen Skrevet 29. juni 2014 #18 Skrevet 29. juni 2014 Det er som om kjæresten min absolutt ikke vil jobbe, og han var jo arbeidsledig fra desember til april før han fant en jobb han kunne ha i helgene, men virket aldri noe blid over det.Men det er mest vondt å kjenne at det er som om han ikke setter pris på hva jeg gjør, jeg gjør alt jeg kan for å få dette forholdet til å fungere, å føler bare at han gjør det motsatte. Det er nesten så jeg tenker at jeg må jobbe 24/7 nå for at han ikke skal gå rundt å være irritert på meg. Jobbe 7 dager i uka, bare så han ikke kan komme med slike kommentarer TS Anonymous poster hash: dfebb...4f5 Kanskje han vil ut av forholdet men er en pingle som ikke vet hvordan man forlater et forhold?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå