AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg bare greier ikke forstå at vi er helt over. Jeg våkner hver morgen og savner han så voldsomt. Det har vært noen harde måneder og ingen av oss ville egentlig miste hverandre, men vi kjørte forholdet i grøfta. Jeg har vært igjennom brudd før, men det kan ikke sammenlignes med dette. Jeg visste fra dag en at denne mannen vil jeg leve med, falt for hverandre så fort. Vi skulle flytte sammen, få barn, reise på enda flere turer.. Og jeg savnet ikke bare det å være i et forhold, jeg savner han som person. Begge bare holdt rundt hverandre og gråt den siste kvelden. Nå har vi ikke pratet sammen på noen uker.. Jeg vil bare ha han tilbake i livet mitt.. Vi er stolte begge to dessverre, jeg tør ikke ta initiativ til å prate igjen. Noen som har greid å finne tilbake til hverandre igjen og faktisk få det til? Anonymous poster hash: ffa84...eb0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Du skriver at dere kjørte forholdet i grøfta. Hva var det som skjedde? Det har jo alt å si for om det er en god idé at dere gjenopptar kontakten. Er problemene mellom dere mulig å løse? Ser du for deg en måte dere kunne fått det bedre sammen på? Jeg har vært i samme situasjon. Vi gjenopptok kontakten på grunn av sterke følelser, men forholdet ble snart preget av krangler igjen. For oss var problemet at vi ønsket helt ulike måter å leve på, og vi fant ikke noe godt "kompromiss" som gjorde oss lykkelige. Så det ble slutt igjen, og vi har ikke snakket sammen på to år nå. Så du må nesten kjenne etter om dette er kun styrt av savn og såre følelser, eller om du faktisk tror det er god mulighet for å ordne opp i ting! Hvis det er sistnevnte, så ta kontakt med ham og hør hva han tenker Anonymous poster hash: c6104...808 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Du skriver at dere kjørte forholdet i grøfta. Hva var det som skjedde? Det har jo alt å si for om det er en god idé at dere gjenopptar kontakten. Er problemene mellom dere mulig å løse? Ser du for deg en måte dere kunne fått det bedre sammen på? Jeg har vært i samme situasjon. Vi gjenopptok kontakten på grunn av sterke følelser, men forholdet ble snart preget av krangler igjen. For oss var problemet at vi ønsket helt ulike måter å leve på, og vi fant ikke noe godt "kompromiss" som gjorde oss lykkelige. Så det ble slutt igjen, og vi har ikke snakket sammen på to år nå. Så du må nesten kjenne etter om dette er kun styrt av savn og såre følelser, eller om du faktisk tror det er god mulighet for å ordne opp i ting! Hvis det er sistnevnte, så ta kontakt med ham og hør hva han tenker Anonymous poster hash: c6104...808 Vi hadde ingen problemer med å bo sammen. Vi var stort sett enige om hva vi ville i livet og hvordan vi syntes det var best å leve. Problemene var usikkerheten av konflikter. Vi hadde ikke mange konflikter, men når de kom greide vi ikke å møtes på midten, vi gikk i forsvar mot hverandre istedenfor å høre.. Dette skapte en vegg i mellom oss og gjorde oss begge usikre på hverandre. Jeg ser klart mine feil, jobber med de. Men jeg vil bare ha han. Jeg vil bare at vi skal lære å kommunisere bedre i tøffe tider. Jeg hater å legge meg flat, hater å ta initiativ på noe som kan såre meg. Så jeg har holdt meg helt unna selvom det er vondt Skal jeg svelge stoltheten? Anonymous poster hash: ffa84...eb0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 svelg stoltheten din å gjør som hjertet sier! ta kontakt med han, prøv å finne ut av hva dere sammen kan gjøre for at ting skal bli bedre Anonymous poster hash: c5026...d09 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Ja, skal sende en melding. Livredd for at han bare har bestemt seg for at det ikke skal være oss. Men han sa selv siste kvelden at han har alltid gått med et håp om at det skal bli oss, at han ikke vil at vi bare skal kutte hverandre ut, at han ville hatet å sett meg med en annen. Han er veldig usikker, det er usikkerheten som har ødelagt for oss.. Kanskje han syntes det er bedre at ting er over enn å takle alle følelsene og vanskelige ting sammen. Men den som intet våger intet vinner, skal sende han en melding i hvert fall, men hva burde eg skrive? Vil ikke virke needy heller Anonymous poster hash: ffa84...eb0
Gjest Blomsterert Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Ja, skal sende en melding. Livredd for at han bare har bestemt seg for at det ikke skal være oss. Men han sa selv siste kvelden at han har alltid gått med et håp om at det skal bli oss, at han ikke vil at vi bare skal kutte hverandre ut, at han ville hatet å sett meg med en annen. Han er veldig usikker, det er usikkerheten som har ødelagt for oss.. Kanskje han syntes det er bedre at ting er over enn å takle alle følelsene og vanskelige ting sammen. Men den som intet våger intet vinner, skal sende han en melding i hvert fall, men hva burde eg skrive? Vil ikke virke needy heller Anonymous poster hash: ffa84...eb0 Det virker på det du skriver her at usikkerheten hans samt din vegring for å vise deg sårbar var problemet i forholdet deres? Jeg var som deg,skulle aldri legge meg flat eller vise sårbarhet. Det var dette som gjorde at min eks ble usikker. Vi ville også være sammen,men altså,slet med å møtes på midten. Tok lang tid før følelsene gikk over for min del. I ettertid har han sagt han skulle ønske jeg kjempet mer for oss. Så skriv en melding. Fortell at du savner ham,og spør hvordan han har det? Kanskje dere klarer å finne tilbake,er jo flere som gjør det!
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Det virker på det du skriver her at usikkerheten hans samt din vegring for å vise deg sårbar var problemet i forholdet deres? Jeg var som deg,skulle aldri legge meg flat eller vise sårbarhet. Det var dette som gjorde at min eks ble usikker. Vi ville også være sammen,men altså,slet med å møtes på midten. Tok lang tid før følelsene gikk over for min del. I ettertid har han sagt han skulle ønske jeg kjempet mer for oss. Så skriv en melding. Fortell at du savner ham,og spør hvordan han har det? Kanskje dere klarer å finne tilbake,er jo flere som gjør det! Ja, jeg er veldig lukket i forhold til følelsene mine.. Han begynte den siste tiden å lukke seg han også. Man speiler fort hverandre i et forhold og hans usikkerhet ble min usikkerhet.. Alt jeg vil er å ha han tilbake i livet mitt for jeg vet vi er så bra når vi får det til og det er ikke følelsene det står på, han sa siste kvelden "vi er kanskje ikke forelsket som i starten, men jeg føler enda sterkere for deg nå" tok det som en aldri så liten kjærlighetserklæring heheAnonymous poster hash: ffa84...eb0
Smusa Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Synes du skal sende en melding Jeg har tidligere vært i et forhold, med en gutt som var usikker på meg. Det resulterte i at han gjorde det slutt i tide og utide, og jeg endte opp med å være "hard" når han gjorde det slutt. Da kom han alltid krypende tilbake. Hadde dette vært tilfelle for dere, ville jeg rådet deg til å ligge langt unna han. For jeg vet dessverre hvordan den regla ender... Oppdater oss på hvordan det går da:)
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Synes du skal sende en melding Jeg har tidligere vært i et forhold, med en gutt som var usikker på meg. Det resulterte i at han gjorde det slutt i tide og utide, og jeg endte opp med å være "hard" når han gjorde det slutt. Da kom han alltid krypende tilbake. Hadde dette vært tilfelle for dere, ville jeg rådet deg til å ligge langt unna han. For jeg vet dessverre hvordan den regla ender... Oppdater oss på hvordan det går da:) Ja, vi også har hatt noen frem og tilbake perioder, det handler om det samme som nå.. Skal sende meldingen i morgen, så får jeg se hva han svarer. Han har første dag i ny jobb i morgen, så tenkte jeg skulle benytte anledningen til å ønske han lykke til. Om vi skulle finne tilbake til hverandre tror jeg vi må få litt hjelp på kommunikasjonsbiten.. Gjorde dere det?Anonymous poster hash: ffa84...eb0
Gjest Blomsterert Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 Ja, vi også har hatt noen frem og tilbake perioder, det handler om det samme som nå.. Skal sende meldingen i morgen, så får jeg se hva han svarer. Han har første dag i ny jobb i morgen, så tenkte jeg skulle benytte anledningen til å ønske han lykke til. Om vi skulle finne tilbake til hverandre tror jeg vi må få litt hjelp på kommunikasjonsbiten.. Gjorde dere det?Anonymous poster hash: ffa84...eb0 Nå ble jo ikke eksen og jeg sammen igjen,men jeg lærte jo etterhvert. En må være sjenerøs begge veier,ha vilje til å ta og gi. Og å gi innebærer å vise sårbarhet,ta imot omsorg og omtanke. Andre vil jo gi,føle at en trenger dem. Du kan jo starte en bedre kommunikasjon ved å være ærlig på hva du føler. Still spørsmål,og ikke argumenter på svar :-) Det kan jo bli en god start. Men vi vet jo altfor lite om hvorfor og hvordan dere kommuniserte feil,så det blir bare å anta :-) og som andre sier,svelg stoltheten. Om det ikke skulle føre videre,så vet du ihvertfall at du kjempet for dere. Men utfra det du skriver,har dere dype følelser for hverandre. Fins jo ikke bedre utgangspunkt for å VILLE. Lykke til! :-)
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 Da var meldingen sendt. Fikk faktisk svar med en gang.. Men greier ikke helt tolke svaret hans? Jeg skrev en enkel melding "lykke til i dag bla bla, glad i deg klem" Fikk et kjempelangt svar med hvor bra jeg er, at jeg er savnet og at ting er vanskelig, men samtidig at han vil mitt beste og hvor sinnsykt glad han er i meg. Aner ikke hva mer jeg kan svare..? TsAnonymous poster hash: ffa84...eb0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Da var meldingen sendt. Fikk faktisk svar med en gang.. Men greier ikke helt tolke svaret hans? Jeg skrev en enkel melding "lykke til i dag bla bla, glad i deg klem" Fikk et kjempelangt svar med hvor bra jeg er, at jeg er savnet og at ting er vanskelig, men samtidig at han vil mitt beste og hvor sinnsykt glad han er i meg. Aner ikke hva mer jeg kan svare..? TsAnonymous poster hash: ffa84...eb0 "Vel...takk for fine ord...Kanskje vi skulle gitt forholdet vårt en siste, men skikkelig helhjertet sjanse?" Anonymous poster hash: 237b5...482
Lucid Skrevet 1. juli 2014 #13 Skrevet 1. juli 2014 "Vel...takk for fine ord...Kanskje vi skulle gitt forholdet vårt en siste, men skikkelig helhjertet sjanse?" Anonymous poster hash: 237b5...482 Eller spørre om han vil komme på middag en dag? Bedre å ta sånne ting ansikt til ansikt mener jeg.. Se det an når dere møtes liksom. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Bare spør rett ut. Kan vi møtes og snakke sammen? Vil han ikke så sier han nei og da vet du det. Anonymous poster hash: e79b3...85c
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #15 Skrevet 1. juli 2014 Ja. Men kjenner jeg blir usikker når han påpeker at jeg fortjener det beste og at han ikke greide det.. Og hvis jeg i hans øyne er så fantastisk og nydelig som han skriver, hvorfor i all verden prøver man ikke litt hardere? Jeg føler at enten så var det bare noen siste gode ord eller så prøver han å spille ballen over på meg (noe han pleier å gjøre når han selv vil ha svar) Anonymous poster hash: ffa84...eb0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #16 Skrevet 1. juli 2014 Ja. Men kjenner jeg blir usikker når han påpeker at jeg fortjener det beste og at han ikke greide det.. Og hvis jeg i hans øyne er så fantastisk og nydelig som han skriver, hvorfor i all verden prøver man ikke litt hardere? Jeg føler at enten så var det bare noen siste gode ord eller så prøver han å spille ballen over på meg (noe han pleier å gjøre når han selv vil ha svar)Anonymous poster hash: ffa84...eb0 Da har du vel svart deg selv? Anonymous poster hash: 237b5...482
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #17 Skrevet 1. juli 2014 Lykke til ts, håper det ordner seg for deg! Føler det samme for eksen min og tanken på å leve uten han er uutholdelig... Vet han har følelser for meg også men vet han er redd for å prøve igjen. Var ett tøft brudd og vi såret hverandre endel(ikke utroskap, men andre ting). Så er kjipt å vite att vi begge vill ha hverandre men ikke er sammen. Føles så urettferdig. Er ett år siden bruddet men sorgen og savnet et like sterk.Anonymous poster hash: 41653...240
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #18 Skrevet 1. juli 2014 Da har du vel svart deg selv?Anonymous poster hash: 237b5...482 Ja, men jeg greier ikke å skille mellom at det var et "ønsker deg alt godt videre uten meg" eller om det var et hint om at han vil vite hva jeg tenker og føler..Anonymous poster hash: ffa84...eb0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #19 Skrevet 1. juli 2014 Lykke til ts, håper det ordner seg for deg! Føler det samme for eksen min og tanken på å leve uten han er uutholdelig... Vet han har følelser for meg også men vet han er redd for å prøve igjen. Var ett tøft brudd og vi såret hverandre endel(ikke utroskap, men andre ting). Så er kjipt å vite att vi begge vill ha hverandre men ikke er sammen. Føles så urettferdig. Er ett år siden bruddet men sorgen og savnet et like sterk.Anonymous poster hash: 41653...240 Huff, det er min store skrekk at jeg må gå å savne han i årevis.. Hvorfor må det være så vanskelig? Anonymous poster hash: ffa84...eb0
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #20 Skrevet 1. juli 2014 Ja, men jeg greier ikke å skille mellom at det var et "ønsker deg alt godt videre uten meg" eller om det var et hint om at han vil vite hva jeg tenker og føler..Anonymous poster hash: ffa84...eb0 Jamen ærlig talt! Det er da ingen her som kan gi deg andre råd enn å spørre han rett ut og snakke med han. Den som spør får svar. Han kan svare på dette, ikke vi. Anonymous poster hash: e79b3...85c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå