Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir alltid veldig rød og sår etter intimbarbering. Har prøvd med pyrisept, krem, aloe vera, ingenting, men det ser ikke ut til å fungere. Så jeg gir oftest opp etter et par ganger, og bruker heller maskin. Dette blir jo langt ifra like glatt. Det jeg lurer på er om huden til slutt blir "immun" mot barberingen, slik at den ikke blir sår? Hvor ofte bør det gjøres? Og hvilke produkter anbefaler du?

Anonymous poster hash: 9d32a...9fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vibratorrens fra kondomeriet, er det eneste som har funket på meg!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker vibratorrens fra kondomeriet, er det eneste som har funket på meg!

Takk for tips! Den tas på etterpå, sant? Hva bruker du til skum e.l.?

Anonymous poster hash: 0c8be...ea0

Skrevet

Jepp. Bruker vanlig gilette skum for damer, med nyest mulig barberblader. Tørker forsiktig tørt, før jeg tar på en god dose vibratorrens. Når denne er tørket tar jeg på en god dose fuktighetskrem. Eneste som har funket for meg ihvertfall, og jeg har prøvd mye. :) Blir fortsatt litt nupper, men langt ifra hvordan det var før, og størrelsene på de er minimale nå.

AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Bruker vanlig gilette skum for damer, med nyest mulig barberblader. Tørker forsiktig tørt, før jeg tar på en god dose vibratorrens. Når denne er tørket tar jeg på en god dose fuktighetskrem. Eneste som har funket for meg ihvertfall, og jeg har prøvd mye. :) Blir fortsatt litt nupper, men langt ifra hvordan det var før, og størrelsene på de er minimale nå.

Tusen takk! Da skal jeg prøve det :-)

Skrevet

Du kan bruke antibac, det forhidrer nupper.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan bruke antibac, det forhidrer nupper.

Takk for tips! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...