Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarte å poste på singelforumet, og der hører jo ikke dette hjemme, men vet ikke hvordan jeg sletter det, så poster desverre dobbelt.

Jeg er veldig deprimert for tiden, så har det ikke bra, men jeg er jo helt på tur.

En ting er at jeg er tung i kroppen, trøtt og sliten hele tiden, langt nede og veldig trist. Men det jeg sliter mest med er hvordan jeg "tar inn" om verden. Jeg tåler virkelig ingen ting! Ikke noe! Blir lei meg for alt, og kjenner meg som et barn når det kommer til å takle følelsene mine

Uansett hva noen sier til meg, klarer jeg å vri det til noe galt. Jeg kjenner innerst inne at dette ikke er riktig, men klarer ikke styre det.

Hvordan kan jeg være sånn? Med tanke på at det virker som om min gamle fornuft snakker til meg, langt der inne, og forteller meg at jeg er på tur, så burde jeg vel klare å styre dette bedre? Jeg vet egentlig at det jeg føler ikke er realitet, men klarer ikke å overstyre alle de andre tankene som legger seg oppå

Nå høres jeg sikkert ikke bare deprimert ut men også litt gal hohei.. Hvor tok vettet mitt veien? Og hvorfor er jeg så bevist at det ikke er her?

Anonymous poster hash: 00281...ac4

Anonymous poster hash: 72674...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt en tur til legen. Det høres ut som at du har en depresjon. Håper det ordner seg for deg :-)

• Liker 1
Skrevet

Sjekk om også om du mangler jern eller vitaminer, det kan forklare at du er trøtt og tung i kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...