AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg er ei jente på 20 år, som for et par uker siden ble kontaktet av en gutt på Facebook (han la meg til som venn), som hadde sett meg før og ønsket å komme i kontakt med meg. Vi bor i samme by, men jeg ante ikke hvem han var før han la meg til. Han spurte veldig fort om vi ikke kunne møtes, og jeg sa at det kunne vi. Men han skulle reise bort allerede et par dager etterpå, så vi måtte ta det senere i sommer. Vi vekslet noen få meldinger til, men ikke noe mer enn det, men han skrev blant annet at vi måtte holde kontakten, og at han skulle legge meg til på Instagram og Snapchat når han fikk mobilen sin fra reperasjon om noen dager. Nå er det nesten to uker siden vi har snakket sammen, og jeg begynner å bli veldig usikker. Han har heller ikke lagt meg til på Instagram og Snapchat slik han sa. Jeg er jo oppriktig interessert i å møte denne gutten, fordi han virker som en som kan passe for meg, men som sagt så kjenner jeg han ikke. I tillegg er jeg redd for å virke for desperat, og derfor tør jeg ikke å snakke til han på Facebook (føler det er jeg som har snakket mest, og at det derfor er "hans tur"). Begynner å spekulere i om jeg kanskje bare er en i mengden, og at han er en slik type som snakker med mange jenter og ikke er ute etter noe mer seriøst enn en flørt. Kan noen gi meg råd i denne situasjonen? Er veldig dårlig på dating og slike ting, da jeg har lite erfaring. Bør jeg skrive til han, og eventuelt hva?? Eller skal jeg bare prøve å glemme han? Vet det kan høres rart ut å være så interessert i en gutt jeg ikke en gang har møtt.... Anonymous poster hash: 743d7...838
Rapunzel_ Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Hvis han er på ferie, så kan det jo være at han ikke snakker med folk på Facebook fordi han kanskje ikke har god internettforbindelse eller lignende. Slik er det i alle fall ofte når jeg selv er på ferie. Hvis du eventuelt vet når han kommer tilbake, kan du jo vente til dette tidspunktet, og se om han tar kontakt da. Eller så kan du skrive til han når det nærmer seg, og spørre om han fortsatt er interessert i å møtes? Tror ikke du virker desperat av den grunn
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Hvis han er på ferie, så kan det jo være at han ikke snakker med folk på Facebook fordi han kanskje ikke har god internettforbindelse eller lignende. Slik er det i alle fall ofte når jeg selv er på ferie. Hvis du eventuelt vet når han kommer tilbake, kan du jo vente til dette tidspunktet, og se om han tar kontakt da. Eller så kan du skrive til han når det nærmer seg, og spørre om han fortsatt er interessert i å møtes? Tror ikke du virker desperat av den grunn Han er ikke på utenlandsferie, men hos slekten sin som bor et annet sted i Norge. Virker som han har stabil Internett, da han er pålogget på Facebook ganske ofte. Vet ikke noen bestemt dato, men etter noe han nevnte, så tror jeg han kommer tilbake om en ukes tid. Synes det er litt rart hvis han har lyst til å møte meg (og jeg er den ene jenta han har lyst til å møte), og så gidder han ikke å snakke noe med meg i mellomtiden mens han er bortreist. Dette er grunnen til at jeg begynner å mistenke at jeg er kun en i mengden. Føler det blir dumt å spørre han rett ut, også... TS Anonymous poster hash: 06c07...037
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Ikke legg noe i en fyr du ikke har møtt og ikke kjenner. Sånt blir det som regel bare skuffelser av. Hold heller igjen og forvent lite i omgang med denne fyren. Anonymous poster hash: 050ec...9db 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Ikke legg noe i en fyr du ikke har møtt og ikke kjenner. Sånt blir det som regel bare skuffelser av. Hold heller igjen og forvent lite i omgang med denne fyren. Anonymous poster hash: 050ec...9db Så jeg skal la være å skrive til han, og vente og se om han skriver til meg? Er jo redd for å bli skuffet, i tillegg er jeg en person som lett blir betatt av gutter (jeg er selvfølgelig ikke betatt av han ennå siden jeg ikke har møtt han og pratet med han), og dermed har jeg også lett for å bli såret. Er jo også litt redd for at han venter på at jeg skal skrive til han, men det kan jeg jo ikke vite noe som helst om. Han har nevnt til meg at han er beskjeden, men han tok jo initiativet til å finne navnet mitt og legge meg til på Facebook, så skjønner ikke hvorfor han skal være for beskjeden til å skrive til meg igjen etter nesten to uker. TS Anonymous poster hash: 06c07...037
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Så jeg skal la være å skrive til han, og vente og se om han skriver til meg? Er jo redd for å bli skuffet, i tillegg er jeg en person som lett blir betatt av gutter (jeg er selvfølgelig ikke betatt av han ennå siden jeg ikke har møtt han og pratet med han), og dermed har jeg også lett for å bli såret. Er jo også litt redd for at han venter på at jeg skal skrive til han, men det kan jeg jo ikke vite noe som helst om. Han har nevnt til meg at han er beskjeden, men han tok jo initiativet til å finne navnet mitt og legge meg til på Facebook, så skjønner ikke hvorfor han skal være for beskjeden til å skrive til meg igjen etter nesten to uker. TS Anonymous poster hash: 06c07...037 Kjenner meg litt igjen her, var slik mellom meg og exen min da vi startet å flørte, han var skikkelig pratsom den første uka og uka etter var han ikke til å få kontakt med omtrent, selv om han var pålogga.. så begynte å lure, da det var jo han som ville bli bedre kjent med meg. så selv om vi møttes og slikt, så var han sånn på nettet.. vi snakket maks 2-3 ganger i uka med at jeg mest tok kontakt. men ja etter kanskje et halvt år fant vi ut at det var bare at han trenger mye alenetid og etterhvert fikk han selv til åpne seg mer og fortalte han var egentlig redd for å bli dumpa om tok mer kontakt, da det hadde skjedd med andre jenter. Anonymous poster hash: 37915...11d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå