Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Jeg har i det siste, etter samleie fått små blødninger. (kun når han har vært "dypt" inne i meg) Dette har aldri skjedd før og jeg er kjempe bekymret. Er det noen som vet om dette. Jeg har bestillt lege time men det er så lang ventetid.
Gjest Niniel Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 Blødninger etter sex kan bl.a. være et symptom på chlamydia.
Gjest joppe Skrevet 22. juni 2004 #3 Skrevet 22. juni 2004 Jeg pleier også å blø etter samleiet. Det begynte etter at jeg satte inn hormonspiral. Jeg har vært til alle mulige undersøkelser og de finner ikke noe galt. Men irriterende selvfølgelig. Med andre ord er det ikke alltid at det trenger å være noe å bekymre seg over.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Jeg har veldig ømfintlig livmorhalsåpning, og kan lett begynne å blø litt ved feks. dyp pentrering enten ved penis eller fingre. Beste er å ta en tur til legen hvis du er usikker. Sikkert helt ufarlig :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå