Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det noen som har noen gode erfaringer fra brasiliansk voks i Oslo?

Det er viktig at de er flinke og at det er renslig der. Og siden jeg ikke har så mye penger å rutte med er det veldig fint om det ikke er alt for dyrt!

Jeg har søkt litt og funnet et sted som heter WAX on WAX off, de virker flinke og der er det veldig billig! De har 3 salonger, grünerløkka, majorstuen og welhaven. Noen som har erfaringer herifra? Noen som vet hvem av de som er best?

Jeg ser også at mange steder selger kolokrem, noen som har brukt dette? er det nødvendig? (den skal forbygge nupper etter voksing) Dere som har prøvd voks, får dere mye nupper og inngrodde hår?

Anonymous poster hash: ca05f...b2a
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor poster du dette på seksualitet?

Anonymous poster hash: 537f0...2f4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Er det noen som har noen gode erfaringer fra brasiliansk voks i Oslo?

Det er viktig at de er flinke og at det er renslig der. Og siden jeg ikke har så mye penger å rutte med er det veldig fint om det ikke er alt for dyrt!

Jeg har søkt litt og funnet et sted som heter WAX on WAX off, de virker flinke og der er det veldig billig! De har 3 salonger, grünerløkka, majorstuen og welhaven. Noen som har erfaringer herifra? Noen som vet hvem av de som er best?

Jeg ser også at mange steder selger kolokrem, noen som har brukt dette? er det nødvendig? (den skal forbygge nupper etter voksing) Dere som har prøvd voks, får dere mye nupper og inngrodde hår?

Hei!

Har veldig gode erfaringer med Wax On Wax Off på Majorstuen og Welhaven, har ikke prøvd Grünerløkka. Fay på Welhaven er SUPERFLINK!

Angående nupper/inngrodde hår; såvidt jeg har forstått er det de som har tynt hår som sliter mest med det. Har opplevd litt av det selv, men aldri hatt behov for noe kolokrem. For min del gjelder det bare å være litt dyktig med en ren pinsett når de dukker opp, men alt er individuelt :)

Anonymous poster hash: b3374...892

Skrevet

Anbefaler French Beauty på det varmeste. Billig og kjempedyktig! Hun har 12 års erfaring :)

Koster 299,- og er over på ett blunk.

Dessuten er hun kjempebehaglig å prate med. Alle venninne mine og flere kollegaer går til hun.

Sherry er navnet og hun holder til i Nedre Slottsgt.

https://www.facebook.com/FrenchBeauty.n6

Skrevet

Hvorfor poster du dette på seksualitet?

Anonymous poster hash: 537f0...2f4

Herregud, samme det vel

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! :)

Jeg skal sjekke ut Sherry på French Beauty og Fay på Wax on Wax off!

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med sukkervoksing på Waxing Palace i Oslo? (nederst på Majorstuen).

Anonymous poster hash: 6f6ea...c53
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg anbefaler Justyna på karljohanhudpleie. Har gått til henne i 4 år nå.Har flyttet ut av Oslo og de har studior her jeg bor nå også,men jeg bruker fortsatt henne :)

http://karljohanhudpleie.no/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...