AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Det har vært en arrangement i byen vår i går. Masse mennesker og stemningen var super. Jeg visste han skulle på samme arrangement som meg, så jeg hadde en liten mistanke om at jeg skulle treffe på han. Det gjorde jeg. Han gikk forbi og det var mange mennesker rundt, ikke sikkert han såg meg. Jeg var sammen med kjæresten min og noen venner. Så gikk han forbi en gang til. Denne gangen gikk han andre veien. Jeg la merke til at han virker så ensom. Og han har faktisk alene. Blek i ansiktet og såg sliten ut rett og slett. Gikk inn på profilen hans på Facebook for å se om han hadde lagt ut noen bilder, men det gjorde han ikke. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette men å treffe på han den dagen var spesielt. Jeg har hele tiden hatt inntrykk av at han fester vilt når han først er ute og har masse venner å henge med. Men dagen i går beviste noe helt annet. Det har vært en vond brudd. Med masse tårer fra hans side. Men jeg var fast bestemt på mitt. Etter å ha voldtatt meg på fylla mange ganger mistet jeg respekt for denne mannen. Sånn er det av til Anonymous poster hash: 08401...f34
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Forstår veldig godt at du gikk hvertfall, og godt du har komt deg videre Men en vil allikevell ha litt følelser for en x. Ikke romantisk eller at en er forelsket, men en gang var de vårt alt. Det er nok det at du ønsker han alt godt, når du da så han slik så gjorde det gjerne litt vondt. Det viser hvertfall at du er et godt menneske Anonymous poster hash: f826a...be7 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Han har voldtatt deg flere ganger og du synes synd på ham? Nei nei
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Sånn som ble skrevet ovenfor så er det faktisk sånn en gang var han mitt alt. Jeg var ganske naiv men jeg var i denne mannen og aldri i livet hadde tenkt at han kunne gjøre meg noe. Vi var i lag i 8 år og kun siste 6 måneder av forholdet gikk til helvete. Hvem hadde trodd det? Ting forandret seg plutselig. Jeg er ikke interessert i å bære nag til en person som har problemer og ikke har det så bra med seg selv. Første året etter bruddet håpte jeg bare på en ting. At han skulle dø. Jeg hatet han og var redd han. Nå er alt annerledes. Tror ikke all håpet er ute for han. Han var tross alt fornuftig nok til å akseptere at jeg har valgt et liv uten han. TsAnonymous poster hash: 08401...f34
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Til alle ungdommer som ikke har lært norsk rettskriving på skolen: Det heter SYND PÅ...Anonymous poster hash: 1930c...b66 4
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Hm. Her prøver jeg å få ut litt følelser og dele med dere og du henger deg opp i skrivingen min? Hva slags idiot er du egentlig? Jeg hadde ikke giddet å kommentere hva og hvordan andre skriver så lenge jeg forstår hva de vil formindle. TsAnonymous poster hash: 08401...f34
Gjest Whitestripes Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 At han gikk alene i byen betyr vel ikke nødvendigvis at han plutselig er ensom, deppa og Viggo Venneløs? Jeg går da i byen alene rett som det er, uten at det betyr noe som helst. At han så sliten ut, kan vel bety at han var sliten av et eller annet. Fest kvelden før, f.eks.
Gjest Blomsterert Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Det har vært en arrangement i byen vår i går. Masse mennesker og stemningen var super. Jeg visste han skulle på samme arrangement som meg, så jeg hadde en liten mistanke om at jeg skulle treffe på han. Det gjorde jeg. Han gikk forbi og det var mange mennesker rundt, ikke sikkert han såg meg. Jeg var sammen med kjæresten min og noen venner. Så gikk han forbi en gang til. Denne gangen gikk han andre veien. Jeg la merke til at han virker så ensom. Og han har faktisk alene. Blek i ansiktet og såg sliten ut rett og slett. Gikk inn på profilen hans på Facebook for å se om han hadde lagt ut noen bilder, men det gjorde han ikke. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette men å treffe på han den dagen var spesielt. Jeg har hele tiden hatt inntrykk av at han fester vilt når han først er ute og har masse venner å henge med. Men dagen i går beviste noe helt annet. Det har vært en vond brudd. Med masse tårer fra hans side. Men jeg var fast bestemt på mitt. Etter å ha voldtatt meg på fylla mange ganger mistet jeg respekt for denne mannen. Sånn er det av til Anonymous poster hash: 08401...f34 Du syns synd på en som gjentatte ganger har voldtatt deg? Hva er det for noe? Konsentrer deg om din nye kjæreste du,og håper du får det godt med ham.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #9 Skrevet 29. juni 2014 Hm. Her prøver jeg å få ut litt følelser og dele med dere og du henger deg opp i skrivingen min? Hva slags idiot er du egentlig? Jeg hadde ikke giddet å kommentere hva og hvordan andre skriver så lenge jeg forstår hva de vil formindle. TsAnonymous poster hash: 08401...f34 Det er sånn ungdom i dag reagerer på korreksjoner; de kan ikke ta til seg kritikk, de går rett i personangrep. Det er liksom den som leser skrivefeilene som er "idiot", når det egentlig er en som ikke kan uttrykke seg skriftlig. Og ikke søren om jeg gidder å gi deg noen respons på de patetiske problemene dine. Anonymous poster hash: 1930c...b66 6
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #10 Skrevet 29. juni 2014 Man prøver heller å støtte en som ikke er helt på topp og prøver å skive ned tanker og følelser. Skal jeg bli straffet med negative kommentarer fordi jeg skrev feil i en setning? Trengte du si noe i det hele tatt egentlig? Det er sånne folk som deg som trykker ned mennesker som allerede ligger nede. Mine patetiske problemer ? Du skulle bare vist. Er du så feilfri og uten problemer kanskje? Hva gjør du på det forumet? Feigt å skjule seg bak en anonym bruker for å trykke andre ned. Håper du får en fin dag videre din gamle kjerring.Anonymous poster hash: 08401...f34
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #11 Skrevet 29. juni 2014 Alt jeg ville formidle er at jeg synes ikke synd PÅ han hele tiden, men akkurat i det jeg såg han følte jeg en slags medlidenhet med han. Jeg har brukt 8 år på det mennesket og det er tross alt kun 1 år siden det ble slutt. Klart jeg har noen følelser for han, ikke annet enn glad i han som en venn. Selv om det han har gjort mot meg føles urettferdig fremdeles så vet jeg at han gjorde det fordi han selv har et problem. Og jeg prøver heller å vise litt empati for de svake enn trykke de ned. Som enkle her inne er så flinke til. TsAnonymous poster hash: 08401...f34
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #12 Skrevet 29. juni 2014 Alt jeg ville formidle er at jeg synes ikke synd PÅ han hele tiden, men akkurat i det jeg såg han følte jeg en slags medlidenhet med han. Jeg har brukt 8 år på det mennesket og det er tross alt kun 1 år siden det ble slutt. Klart jeg har noen følelser for han, ikke annet enn glad i han som en venn. Selv om det han har gjort mot meg føles urettferdig fremdeles så vet jeg at han gjorde det fordi han selv har et problem. Og jeg prøver heller å vise litt empati for de svake enn trykke de ned. Som enkle her inne er så flinke til. TsAnonymous poster hash: 08401...f34 Empati for de svake? Hvem sier at han er svak? Hvordan vet du at han var trist? Han gikk forbi og du syntes han så trist ut? Kanskje han bare slappet av? Ventet på noen? Anonymous poster hash: 1930c...b66 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #13 Skrevet 29. juni 2014 Mannfolk som voldtar eller bruker vold mot kvinner generelt er svake i mine øyner. TsAnonymous poster hash: 08401...f34
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #14 Skrevet 29. juni 2014 Han har voldtatt deg flere ganger og du synes synd på ham? Nei nei Selvfølgelig er det ingen grunn til å ha medlidenhet med en voldtektsmann. Ble han anmeldt? Det eneste riktige hadde vært at han nå hadde sittet i fengsel, og at han forble der i mange år fremover. Anonymous poster hash: 176a5...4d6
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #15 Skrevet 29. juni 2014 Mannfolk som voldtar eller bruker vold mot kvinner generelt er svake i mine øyner. TsAnonymous poster hash: 08401...f34 Så poenget ditt var å få frem at han voldtok deg - ikke at du synes synd på han? Anonymous poster hash: 1930c...b66
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #16 Skrevet 29. juni 2014 Nei poenget mitt var noe helt annet. Det at han voldtok meg er vi ferdig med for lenge siden. Det jeg ville få frem var at jeg syntes det var rart å se han igjen, første gang etter bruddet. Og at jeg synes synd på han fordi han såg ikke ut. Folk må bare gi seg med sånne kommentarer, virker bare som om dere bare mobber meg her inne. Er alle sammen inne på det forumet er dritt kjerringer som har stor ræv og mage som sitter i sofaen og bare spiser chips og skriver ironiske kommentarer. Eller alene mødre som syns synd på seg selv og må knekke andre for å føle seg litt bedre. Dere kan umulig ha det bra med dere selv. Jeg gidder ikke dette her.Anonymous poster hash: 08401...f34
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #17 Skrevet 29. juni 2014 Oj så rar og aggressiv du virker ts! Folk her har bare skrevet at du ikke skal legge så mye i dette. Det er ikke unormalt å oppholde seg alene et sted. Det er ganske vanlig å være sliten. Ingen grunn til å tro at han er ensom og ødelagt etter bruddet. Er jo et helt år siden(!) Tror heller du skal fokusere på ditt eget liv, og kanskje jobbe litt med selvtilliten? (Hvem blir i et forhold etter EN voldtekt liksom...)Anonymous poster hash: e7350...a73
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #18 Skrevet 29. juni 2014 Nei poenget mitt var noe helt annet. Det at han voldtok meg er vi ferdig med for lenge siden. Det jeg ville få frem var at jeg syntes det var rart å se han igjen, første gang etter bruddet. Og at jeg synes synd på han fordi han såg ikke ut. Folk må bare gi seg med sånne kommentarer, virker bare som om dere bare mobber meg her inne. Er alle sammen inne på det forumet er dritt kjerringer som har stor ræv og mage som sitter i sofaen og bare spiser chips og skriver ironiske kommentarer. Eller alene mødre som syns synd på seg selv og må knekke andre for å føle seg litt bedre. Dere kan umulig ha det bra med dere selv. Jeg gidder ikke dette her.Anonymous poster hash: 08401...f34 Jeg har verken "tor ræv eller mage, ikke har jeg barn heller. Jeg er bare drittlei av å lese skrivefeil man burde lært plukke vekk på barneskolen - og av ungdommer med små drittproblemer. Er også lei av folk som sier de har blitt voldtatt uten at de egentlig vet hva det dreier seg om.Anonymous poster hash: 1930c...b66
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #19 Skrevet 29. juni 2014 Til alle ungdommer som ikke har lært norsk rettskriving på skolen: Det heter SYND PÅ...Anonymous poster hash: 1930c...b66 Kjeft'n Anonymous poster hash: 006e8...a62
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #20 Skrevet 29. juni 2014 Stor, skulle det selvsagt stå. Anonymous poster hash: 1930c...b66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå