Gå til innhold

Hva trenger jeg til ny leilighet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!
Jeg skal flytte inn til ny leilighet nå snart, og har handlet det meste av hvitevarer - tror jeg!

Jeg er tydeligvis elendig til å komme på alt jeg virkelig MÅ kjøpe, og ting jeg kan kjøpe etterhvert.

Så kan dere der ute hjelpe meg?

Hvitevarer som er anskaffet:
Kjøleskap, komfyr, vaskemaskin

Andre ting som må kjøpes:

Stuebord, skittentøyskurv, tv, klesskap

Anonymous poster hash: 6b4d8...c75
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje ikke hvitevare, men støvsuger kan ikke jeg leve uten ihvertfall.

Skrevet

Du skriver ikke hva du har fra før av. Det jeg liker å ha på plass som et minimum er:

-et sted å sove som er behagelig og mørkt (god madrass, dyne, pute, sengetøy, gardiner/rullgardin).

-Mulighet til å vaske og tørke klær (du har vaskemaskin, trenger du tørketrommel, tørkestativ eller kleshengere?)

-Internett

-et sted å sitte ved et bord

Så kan det andre komme etterhvert som man får kommet i orden og skaffet seg det man mangler.

Gjest Artistina
Skrevet

Minst mulig før du flytter inn er mitt råd. Kjøp kun det aller nødvendigste på forhånd og resten etter hvert når du får sett skikkelig hva du trenger og eventuelle størrelser på det du anskaffer deg.

Da unngår du bomkjøp.

Skrevet

Mitt heteste tips er dobørste og q-tips.

Gjest Tekola
Skrevet

Det er jo litt avhengig av hva du har fra før av.

Vaske-/renholdsting. Mopp/gulvklut, bøtte, støvklut, baderomsklut osv.

Gjest Knuse
Skrevet

Hei!

Jeg skal flytte inn til ny leilighet nå snart, og har handlet det meste av hvitevarer - tror jeg!

Jeg er tydeligvis elendig til å komme på alt jeg virkelig MÅ kjøpe, og ting jeg kan kjøpe etterhvert.

Så kan dere der ute hjelpe meg?

Hvitevarer som er anskaffet:

Kjøleskap, komfyr, vaskemaskin

Andre ting som må kjøpes:

Stuebord, skittentøyskurv, tv, klesskap

Anonymous poster hash: 6b4d8...c75

Eventuelt oppvaskmaskin? Vet ikke hva du har av ting, men sofa, tv, tvbord, salongbord, bokhylle, seng, nattbord, garderobeskap, tørkestativ, kleskliper, kleshengere, speil, belysning, skohylle, knaggrekke og eller stumtjener, kjøkkenbord, stoler, gardiner/ persienner/ liftgardiner, kjøkkenutstyr, kasseroller og stekepanner osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...