AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Jeg trener og vil bygge opp muskler, ikke mye men en del. Anbefales å spise proteiner for å bygge opp muskler. Hvor mye og hva av proteiner? Håper dere vil hjelpe meg litt i gang.Anonymous poster hash: 44620...773
Gjest white tiger Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 http://fitnessbloggen.no/8-gode-grunner-for-a-spise-mer-protein/
Supraspinatus Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Er du kvinne trenger du ikke være redd for å bygge for mye muskler. Det klarer du kun dersom du bruker anabole androgene steroider eller er eksepsjonelt genetisk begavet. Ev om du har et par testikler du ikke visste om. Normalt er det tilstrekkelig med ca 1,5g protein per kg kroppsvekt. Så om du veier 60kg så er det tilstrekkelig meg ca 90g protein i døgnet. Det er ikke noe problem, eller farlig å spise mer enn dette, eller noe mindre. For å øke muskelmassen er du nødt til å trene styrke. Og siden du ikke vil har "for mye" muskler går jeg ut i fra at du er mer interessert i styrken og funksjonen til musklene fremfor volumet. Da er nok tung styrketrening med baseøvelser mer i din bane fremfor overdrevet fokus på volumtrening og isolasjonsøvelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå