Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble slutt mellom meg og min eks-samboer for ca en måned siden. Et vondt brudd, men for det beste for alle parter.

Før bruddet hadde vi sikkert et par måneder hvor vi ikke hadde noe særlig nærhet, et kyss og en klem nå og da.

Nå har jeg det greit, jeg tar små skritt fremover selv om jeg snubler og faller av og til.
Men jeg har plutselig fått et stort nærhetsbehov som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Jeg har alltid vært en "kosete" person, og en av grunnene til at jeg elsker å være i et forhold er den nærheten og tryggheten en kjæreste kan gi.

Nå har jeg tenkt å være alene en stund og finne den tryggheten i meg selv, men de siste dagene spesielt har nærhetsbehovet vært enormt. Jeg savner virkelig å bli holdt rundt, ligge tett inntil noen, få gode klemmer og så videre.

Flere som har hatt det sånn?

Jeg kan greie å leve med det, men jeg må spørre meg selv om jeg virkelig har så stort behov at det nesten tar over hverdagen min, om jeg virkelig er så ille, eller om det er en del av den bruddfasen. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 23545...09e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte, er veldig glad i kos og trygghet. står nå midt i et brudd og aner ikke hvordan jeg skal klare meg. Tryggheten er som revet bort under beina mine.

Antar det blir bedre etter hvert, er vel en vanesak.

Anonymous poster hash: b5912...89d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner godt hva du mener. Er akkurat lik selv. Når det ble slutt mellom meg og eksen for noen år siden følte jeg et stort hulrom. Jeg hadde et stort behov for nærhet. Mannen jeg er gift med idag er glad i sex men liker ikke kyssing, klemming og å holde rundt meg. Han synes det er femi. Merker at det er et savn.

Anonymous poster hash: 7f57e...d5e
Gjest brutal_mann
Skrevet

Har hatt det slik i alle år som singel. Men jeg vil ikke ha dårlig sex bare for å få kroppskontakt. Dessverre virker det som om det er umulig å sove ved siden av noen uten at det kreves sex. Du lærer uansett å ikke kjenne for mye på nærhetsbehovet.

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg har også hatt det slik etter brudd, men det pleier å bedre seg etter noen måneder, man venner seg til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...