Lotte20 Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Driver og jakter på det perfekte korsettet (ikke torsolett)!! Dama på brudesalongen sa at det ikke måtte være spiler på midten, siden kjolen heller ikke har det. Ellers kom det til å synes gjennom. Noen å anbefale? Det ser jo ut som det er spiler foran på alle (eller er det sømmer??)
*Lene* Skrevet 23. juni 2004 #2 Skrevet 23. juni 2004 Jeg hadde spiler på mitt korsett, og det syntes ikke!
vimsa Skrevet 23. juni 2004 #3 Skrevet 23. juni 2004 Jeg hadde spiler på mitt korsett' date=' og det syntes ikke![/quote'] Samme her! Det synes ikke. Men det kommer jo an på kjolen, hvor tykt stoffet er osv... Kan du ikke deponerer på et, og prøve? De har vel korsett i brudesalongen der du kjøper kjolen også? Lykke til da
Bokalven Skrevet 23. juni 2004 #4 Skrevet 23. juni 2004 Et korsett skal ha spiler hele veien rundt, ellers er det ikke et skikkelig korsett. Hvordan spilene står kommer ann på type korsett. Et victoriansk korsett er selvsagt annerledes enn et elizabethiansk korsett. Se her: http://www.vollercorsets.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå