AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Ser etter en nettbutikk som selger billige skinntøfler av ku/kalveskinn. Tips? Tinyzone har tydeligvis tilnærmet lagt ned... Anonymous poster hash: 27f52...e86
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Jeg kjøpte herfra og var veldig fornøyd med tøflene. http://www.babykingdom.no/skinntofler/ Anonymous poster hash: ad672...529
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Takk men inkludert frakt, blir det vel like dyrt som på babyshop? (hvis man handler i den fysiske butikken) Trenger vel bare 1-2 par tøfler. Men joo, kan vel spare et par tyvekr på det hvis jeg kjøper to i slengen? 50kr, det hadde vært passe :D men det finnes vel ikke Anonymous poster hash: 27f52...e86
Muscae Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Har du sett på ebay? Jeg så noe sånt i en ebay-side på facebook, men finner ikke linken. Mulig den som la den ut har slettet den, for det var ganske nylig jeg så det. Men om du prøver å søke på litt forskjellig, eventuelt kan du be om hjelp i ebay-tråden her på forumet. Der er det mange som er flinke å søke.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Må være garantert at det ikke er hundeskinn da (tenker på eBay) er ikke på facebook Men fant en annen nettside :DAnonymous poster hash: 27f52...e86
Deltatinella Skrevet 2. september 2014 #7 Skrevet 2. september 2014 http://www.dressmykid.no har mange fine.
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Jeg har god erfaring med shoes zoo på ebay. Koster rundt 50 lappen + porto (30-40?) kjøper du f eks 2 par da blir jo ikke det så ille. Lurer på om de jeg bestilte kom fra Canada? Da satser jeg på at det ikke er hundeskinn. Mulig det var en annen selger aktså, har kjøpt fra flere. Bare søk på soft leather shoes. Ebay er ikke bare Kina! Anonymous poster hash: 4b15e...35d
AnonymBruker Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 ShoeZoo på ebay har jeg også bestilt masse fra, anbefales. Anonymous poster hash: 30b0a...471
AnonymBruker Skrevet 3. september 2014 #11 Skrevet 3. september 2014 Tinyzone er oppe og går. De har bare skiftet eiere og byttet ut en del merker. Tinyzone sine skinntøfler heter nå celavi... Men mønster og kvalitet er det samme. Men det er jo ikke like billig som når de hadde salg neste hele tiden da... Anonymous poster hash: b56b0...96b
^^Belle^^ Skrevet 3. september 2014 #12 Skrevet 3. september 2014 Jeg har god erfaring med shoes zoo på ebay. Koster rundt 50 lappen + porto (30-40?) kjøper du f eks 2 par da blir jo ikke det så ille. Lurer på om de jeg bestilte kom fra Canada? Da satser jeg på at det ikke er hundeskinn. Mulig det var en annen selger aktså, har kjøpt fra flere. Bare søk på soft leather shoes. Ebay er ikke bare Kina!Anonymous poster hash: 4b15e...35d Shoeszoo er basert i Canada, ja. Vi har handlet minst 10 par fra shoeszoo, like fornøyd hver gang. Liker at de har størrelser helt opp til 9 år (tror jeg det var).
Stellamor Skrevet 4. september 2014 #13 Skrevet 4. september 2014 Jeg har kjøpt disse: http://smaaungene.no/products/celavi-brune-skinntfler-med-elefant 149kr og 35 kr frakt synes jeg ikke var ille... gode var de også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå