Gjest Ikke nr. 1 Skrevet 22. juni 2004 #1 Skrevet 22. juni 2004 Er så frustrert nå! Mannen min hadde første dag tilbake i jobb etter å ha vært sykemeldt i en lengre periode. Jeg har tenkt på han i hele dag! Ville høre hvordan dagen hadde vært. Nå ringte han nettopp og sa han var på vei opp til en kamerat. Han hadde kjøpt noen øl, for å feire eller slappe av. I tillegg hadde han glemt husnøkkelen, så han sa han skulle overnatte hos kameraten og dra rett til jobb, derfra. Grunnen: Han sa han ikke ville vekke meg om natten for å ringe på. Jeg sitter her med en klump i magen og begynner å bli sint. Er det meg som overreagerer eller hva? Hjelp?!
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #2 Skrevet 22. juni 2004 Jeg synes ikke du overreagerer. Det er ikke normalt å bare plutselig ligge over til en kammerat fordi han skal drikk øl og ikke vil vekke deg. Hallo! Skal han ikke opp tidlig selv i morgen? Jeg ville blitt veldig mistenksom på hva han skal foreta seg i kveld.
Rapitap Skrevet 22. juni 2004 #3 Skrevet 22. juni 2004 Men selv om han er typen din så er dere jo frie sjeler vel?? Trenger ikke å bety mer enn at han overnatter hos en kompis for å være snill, for ikke å vekke deg....at han blir sen? Muligens han vil 'blåse ut' med gutta? Du sier jo at det var hans første dag på jobb igjen... Slapp av. Sikkert uskyldig.
Lorangemy Skrevet 22. juni 2004 #4 Skrevet 22. juni 2004 Skjønner godt om du er skuffet. Men fortalte du han at du ville at han skulle komme hjem. At du ville vite hvordan dagen hadde vært? Kvinner og menn er forskjellige. Er ikke sikkert han forstår hvor interessert du faktisk er i hverdagen hans. Å begynne å surre med hva han egentlig foretar seg, som ei nevnte ovenfor her, er vel litt for drøyt. Selv om han er ute, og du er skuffet, så ikke begynne å lage mer ut av det, enn det det er.
Gjest Nicki Skrevet 22. juni 2004 #5 Skrevet 22. juni 2004 Er vel ikke vanlig å sitte å drikke til langt på natt andre arbeidsdag etter en lang sykemelding?
Gjest 1111 Skrevet 22. juni 2004 #6 Skrevet 22. juni 2004 Jeg skjønner godt at du er skuffet, det hadde jeg og sikkert blitt. du kan jo kanskje ta en prat med han i morgen og si at du ble skuffet da han dro rett til en kompis og overnattet der også? Derimot syns jeg ikke du skal spekulere i om han skal noe annet enn til kompisen sin, som lorangemy allerede har nevnt så tenker kvinner og menn forskjellig og han var kanskje ikke klar over at det var viktig for deg at han kom hjem og fortalte om dagen sin. Slapp av og ta heller en prat med han når han kommer hjem
PATS Skrevet 22. juni 2004 #7 Skrevet 22. juni 2004 Er disse kompisene arbeidskolegaer av han? I så tilfelle syns jeg ikke det er noe rart han vil dra og ha litt "bonding" med de. Om de ikke er det så er det heller ikke så veldig rart kanskje? Hvis han har vært arbeidsledig en tid, så har han kanskje følt seg litt uttafor? Nå vil han tilbringe litt til som "en av gutta"...? Hvis han hadde vært smart, hadde han dratt hjem til deg først, snakket med deg, fortalt deg om dagen hans og kysset deg ømt og fortalt hvor høyt han elsker deg før han dro.. Men ikke mange menn er SÅ smarte desverre....
Bø Skrevet 22. juni 2004 #9 Skrevet 22. juni 2004 Hadde det vært viktig for meg, hadde jeg bedt han om å komme hjem når han var ferdig med å feire. Alle vil ikke anse det som noen "big deal" å skulle fortelle om første arbeidsdag etter sykemelding. Jeg hadde nok ikke tenkt sånn på det. Kanskje han har gått mye hjemme og tråkket når han var sykemeldt, da kan det være deilig å få litt luft under vingene når han har anledning.
Snapple Skrevet 22. juni 2004 #10 Skrevet 22. juni 2004 Som gutt ville jeg tro at dersom han har vært hjemme i lengre tid har han behov for å være ut med gutta litt.. Ser ikke noen grunn til å bekymre seg.
Dreyer Skrevet 22. juni 2004 #11 Skrevet 22. juni 2004 Hovedinnlegger skriver "mannen min", ikke kjæresten. Er det vanlig at den man er gift med (eller samboer med) overnatter borte hos kompiser? Det kunne liksom aldri falt verken meg eller min mann inn å gjøre. Er vi bare gammeldagse da? (Glemt nøkkel; det er jo bare å legge ut nøkkel på et avtalt sted hvis man ikke vil bli forstyrret av dørklokka, verre er det ikke.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå