AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #1 Skrevet 29. juni 2014 Har nettopp fått vite at typen har vært på strippeklubb hvert år siden 2010. Han har kjøpt privatshow to ganger. Tre ganger på dreams, hvor to av disse gangene var privatshow, og en gang på String i Oslo. Jeg er satt ut av løgnen som har foregått over så lang tid, og har lagt frem et krav om ærlighet og svar på spørsmål som jeg måtte ha. Det føles viktig for meg. To ganger har han vært "drita", de andre gangene helt ædru. Men han husker ikke noe? Det virker som at han holder ting skjult og plutselig ikke klarer å forstå spørsmål, som virker helt logisk ellers. Han vet ikke hva slags musikk som ble spilt. Han vet ikke hva slags undertøy strippere har på strippeklubb. Han vet ikke hvordan de ser ut. Han har egentlig ikke fått med seg noe som helst, i følge de svarene jeg får. Svarene jeg får er selvfølgelig "Det betydde ikke noe", "De var ikke fine", "Jeg var såret for noe", "Blabla"... Ingenting konkret. Jeg har mange grunner til å dumpe denne fyren (utro, sinne, dårlige valg og holdninger), men i denne tråden er jeg ikke ute etter å høre "dump han", jeg har opplevd så mange løgner og fyren har hatt sin tid med meg! Har noen opplevd lignende? Snakker han sant denne gangen? Er det muuulig at en fyr har vært på strippeklubb 4 ganger uten at man kan spørre han om disse tingene? Anonymous poster hash: e004f...ee9
Teeden Skrevet 29. juni 2014 #2 Skrevet 29. juni 2014 Selvfølgelig. det er bare enkel fylleunderholdning, det betyr ingenting. De fleste er ikke engang i stand til å få ereksjon pg alkoholinntaket. Det er en mer uskyldig måte å ha med andre damer å gjøre enn å motta en skikkelig godklem fra en attraktiv venninne.
Gjest brutal_mann Skrevet 29. juni 2014 #3 Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor i all verden skal han huske musikk og undertøy? Han har vert der for å se på fine damer kle av seg. Da er hverken musikk eller undertøy viktig. Men, han husker nok puppene og rumpa til damene. Noe du ikke skal spørre om, du vil ikke takle et ærlig svar der og han vet det. Når en ser din reaksjon i tråden her så tilsier det at det ikke er klima for å diskutere temaet på et salig vis, du er for emosjonelt engasjert. Hvis det er viktig for deg å vite så må du slippe helt tak i temaet til du er mentalt klar til å snakke saklig og rolig om det hele. 6
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #4 Skrevet 29. juni 2014 Han husker nok ikke disse tingene rett og slett. Men forstår du er sjokket, spesielt når du har lagt frem ærlighet er viktig. Dessutten private show når han var edru syns jeg er å gå litt for langt. Du må vurdere og ha en alvorsprat med han angående ærlighet. Har opplevd at en tidligere kjæreste løy om allslags tull. Fra hvem som var med på guttetur til hvor de var. Sendte mld å sa de satt på hytta, men var nede i sentrum på pubber, heilt greit at de var men hva er vits å lyve! Snakk med han, prøv å få han til å forstå han ikke kan det! Ellers så fortjener du bedreAnonymous poster hash: 15027...364
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #5 Skrevet 29. juni 2014 Det er vel ikke snakk om å "ikke huske" men snarere et forsøk på å dempe konflikten. Man sier ofte "vet ikke" og "husker ikke" når man ikke vil svare der og da. Hvis du peprer fyren med spørsmål om antrekk, musikk, type drinker, hvor lenge, hvor ofte osv osv er det kanskje ikke så rart han drar ned rullgardina. Sånne detaljer er jentegreier som gutta ikke ønsker å diskutere da de vet at det raskt blir dratt ut av proporsjoner. Hvorfor er det av interesse for deg hva slags musikk som ble spilt?! Anonymous poster hash: 66205...7ab
Illuminatum Skrevet 29. juni 2014 #6 Skrevet 29. juni 2014 Har nettopp fått vite at typen har vært på strippeklubb hvert år siden 2010. Han har kjøpt privatshow to ganger. Tre ganger på dreams, hvor to av disse gangene var privatshow, og en gang på String i Oslo. Jeg er satt ut av løgnen som har foregått over så lang tid, og har lagt frem et krav om ærlighet og svar på spørsmål som jeg måtte ha. Det føles viktig for meg. To ganger har han vært "drita", de andre gangene helt ædru. Men han husker ikke noe? Det virker som at han holder ting skjult og plutselig ikke klarer å forstå spørsmål, som virker helt logisk ellers. Han vet ikke hva slags musikk som ble spilt. Han vet ikke hva slags undertøy strippere har på strippeklubb. Han vet ikke hvordan de ser ut. Han har egentlig ikke fått med seg noe som helst, i følge de svarene jeg får. Svarene jeg får er selvfølgelig "Det betydde ikke noe", "De var ikke fine", "Jeg var såret for noe", "Blabla"... Ingenting konkret. Jeg har mange grunner til å dumpe denne fyren (utro, sinne, dårlige valg og holdninger), men i denne tråden er jeg ikke ute etter å høre "dump han", jeg har opplevd så mange løgner og fyren har hatt sin tid med meg! Har noen opplevd lignende? Snakker han sant denne gangen?Er det muuulig at en fyr har vært på strippeklubb 4 ganger uten at man kan spørre han om disse tingene? Anonymous poster hash: e004f...ee9 Undertøy og musikk????? hadde nok ikke fått med meg noe av det enter jeg var full eller edru og uavhengig om jeg syntes jentene var fine eller ei
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #7 Skrevet 29. juni 2014 Undertøy og musikk????? hadde nok ikke fått med meg noe av det enter jeg var full eller edru og uavhengig om jeg syntes jentene var fine eller ei Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: ebc03...02c
Illuminatum Skrevet 29. juni 2014 #8 Skrevet 29. juni 2014 Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: ebc03...02c Det er bare slik jeg er. Får ikke med meg slike ting. Tror jeg deler dettd med mange menn. Har vel litt med interesser å gjøre. Spec på biler eller PCer derimot, det husker jeg :-)
Sillicious Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Fysjameg dette hadde ikke jeg akseptert. Sier litt om mannen spørr du meg..
Timza Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 (endret) ... Han vet ikke hva slags musikk som ble spilt. Han vet ikke hva slags undertøy strippere har på strippeklubb. Han vet ikke hvordan de ser ut. Han har egentlig ikke fått med seg noe som helst, i følge de svarene jeg får. Svarene jeg får er selvfølgelig "Det betydde ikke noe", "De var ikke fine", "Jeg var såret for noe", "Blabla"... Ingenting konkret. Anonymous poster hash: e004f...ee9 Jeg har vært på 3 strippeklubber selv og kan ikke svare deg på de spørsmålene du har stilt han. Jeg husker ikke hvilke sanger som gikk, hva slags undertøy de hadde på seg forutenom at det var g-stringer. Jeg husker heller ikke hvordan de så ut. De hadde rumpe og pupper og thats it. Endret 1. juli 2014 av Timza
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har vært på 3 strippeklubber selv og kan ikke svare deg på de spørsmålene du har stilt han. Jeg husker ikke hvilke sanger som gikk, hva slags undertøy de hadde på seg forutenom at det var g-stringer. Jeg husker heller ikke hvordan de så ut. De hadde rumpe og pupper og thats it. Fy faen så nedverdigene.. Anonymous poster hash: d1575...f20 1
Timza Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Fy faen så nedverdigene.. Anonymous poster hash: d1575...f20 På hvilken måte er det jeg sier der nedverdigende? Du har aldri opplevd å få litt ekstra oppmerksomhet pga pupper og rumpe? Og isåfall er det nedverdigende når du får oppmerksomhet pga det? Isåfall må jeg si at jenter og kvinner generelt er flinke til å sette seg selv i den situasjonen med de toppene og buksene som er populære idag.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #13 Skrevet 1. juli 2014 Dette hadde aldri jeg godtatt fra min kjæreste! Privat strippeshow er å gå for langt! En ting er om han er ute med kompisene for et par øl, og stikker "innom" Men fysj! At han i det hele tatt har følt behov for å gå der så mange ganger + privat show viser jo litt om hans syn på deres forhold ? Kanskje han mangler spenning eller oppmerksomhet? Jeg vet ikke... Jeg mener du fortjener en mann som ikke gjør sånn "bak ryggen" din. Anonymous poster hash: 0d73f...dd4
Nanami Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 Jeg har vært på strippeklubb og jeg husker ikke undertøy eller musikk. hvorfor skal man huske sånn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå