Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva holder du på med akkurat nå? :)

Jeg ligger her i senga å "henger" på KG på mobilen. Er egentlig veldig trøtt og sliten av dagen, men gidder ikke legge bort mobilen ennå :)

Anonymous poster hash: 2991e...526

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! er våken jeg og. Surfer KG og spiller musikk :)

Anonymous poster hash: d4082...c5e

AnonymBruker
Skrevet

Snart klar til å legge meg jeg også. Sitter i sofa'n med pc:) Liker å sitte oppe når det er stille i huset. Blir trøtt i morgen kanskje...

Anonymous poster hash: 55b94...66b

Skrevet

ligger i senga og tar bilder av meg selv, sjekker statusen på rynkene, siden jeg ikke får sove.

AnonymBruker
Skrevet

Haha - håper ikke du blir stresset av at du er våken? Ikke så farlig med rynker vel

AnonymBruker
Skrevet

Sender trade offer til meg selv.

Anonymous poster hash: 627af...f2b
AnonymBruker
Skrevet

ligger i senga og tar bilder av meg selv, sjekker statusen på rynkene, siden jeg ikke får sove.

Haha, har du rynkearkiv? :fnise:

Skrevet

Haha - håper ikke du blir stresset av at du er våken? Ikke så farlig med rynker vel

Det irriterer meg litt at jeg er våken ja. Nei, er ikke så farlig, men det er mer spennende enn å se i taket :fnise:

Haha, har du rynkearkiv? :fnise:

Ja, har en bildeserie :ler: konklusjon: Uforandret :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det irriterer meg litt at jeg er våken ja. Nei, er ikke så farlig, men det er mer spennende enn å se i taket :fnise:

Genialt. Får sette meg selv på saken i morra :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, er enda våken. Midnattssola har holdt meg våken til fem-seks om morgenen hver eneste natt denne uka, og akkurat nå treffer den rett der jeg har hodet på puta. Så helt siden jeg fikk sommerferie har jeg gradvis sittet lengre og lengre om natten. Det plager meg ikke noe særlig lengre, har snudd døgnet helt og klarer nesten ikke å skille mellom dag og natt for tiden, hehe

Sommer :hjerte:

Anonymous poster hash: b6dfb...cf0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra at mangel på nattesøvn ikke har gitt deg flere rynker;) Ingenting er være enn å se i taket så bra du har mobil/ pc i senga.

Jeg bruker apper med hjernetrim når jeg skal sove - må si det hjelper - haha

Søvnen kommer nokså kjapt da;)

Gjest crazycatlady
Skrevet

Våken her og men likevel dødstrøtt. Ligger i senga og henger her inne med iPaden. :)

• Liker 1
Skrevet

Er trøtt men får ikke sove. Spreller med tærne og dagdrømmer (selv om det er natt..) :)

• Liker 1
Skrevet

Ligger på sofaen,ser så vidt på Boston Public på tvnorge,litt full,ikke trøtt,sulten....

Skrevet

Vurderer å lese ferdig boka mi mens jeg venter på at mannen skal komme fra jobb.

• 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...