Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikveld er jeg utrolig flau. Vi har hatt besøk av et vennepar av samboeren,første gang jeg møter de. Samboeren ble såpass full at han tok av seg først buksa og da avsluttet jeg festen og gikk ned på kjøkkenet. Viser seg at han tok av seg også bokseren etter at jeg dro. Jeg er sykt flau. Vi har hatt det veldig dårlig i forholdet over lengre tid,og hendelsen ikveld skjedde pga.mye alkohol i blodet. Han greier tydeligvis ikke å oppføre seg. Hva i alle dager skal jeg gjøre? De ligger over her nå...

Anonymous poster hash: 75e43...6a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet?

Gjest crazycatlady
Skrevet

Dump han! Går for faen ikke an å være sammen med en blotter!

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Har du snakket med venneparet deres etterpå? Hva sier de, hvor fulle var/er de?

• Liker 1
Skrevet

Hvordan i alle dager kunne han følt at det var ok å være naken? Var det han som fortalte deg det, eller var det vennene? Hvorfor gikk ikke de hjem når det allerede begynte å bli kleint, og især når du tok kvelden?

AnonymBruker
Skrevet

Gjestene var bestevennene hans og dama. De syntes det var morsomt,men skjønte reaksjonen min på hvorfor jeg tok kvelden og de tok kvelden rett etterpå selv også. Problemet da var at samboer låste seg inne på badet i 45 min,slapp ingen inn,så gjestene brukte kjøkkenet til å pusse tennene og måtte gå ned i kjelleren på do,ikke akkurat så veldig koslig.. Kan også tilføye at jeg laget all mat i går, vasket opp og fikset overnattingsplassen til gjestene hans.. Er sinnsykt forbanna idag og han sier at han ikke husker noe..

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan i alle dager kunne han følt at det var ok å være naken? Var det han som fortalte deg det, eller var det vennene? Hvorfor gikk ikke de hjem når det allerede begynte å bli kleint, og især når du tok kvelden?

Det var tydeligvis alkoholen som tok overhånd,for han husker ingen verdens ting. Det var gjestene som fortalte meg det rett før jeg gikk og la meg.. Det er vel ikke normalt å kle av seg foran gjestene,spesielt når man er godt over 20 år? Nei han ødela all form for god stemning..

AnonymBruker
Skrevet

Han reagerer tydeligvis ikke bra på alkohol, han har sikkert erfart det før. Likevel klarer han ikke å styre alkoholinntaket sitt. Da er han impulsiv og umoden. Jeg ville ikke vært sammen med en fyr med så store issues. Du har selv et valg om du vil fortsette eller ikke. Du kan jo forsøke å snakke med han og si at det er et premiss for å fortsette forholdet, at han klarer å begrense alkoholinntaket.

Anonymous poster hash: 401db...005

• Liker 1
Gjest Genic
Skrevet

Herregud, det kan da skje alle at de får seg for mye innabords på fest. Ikke vær så snerpete.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde lett kvittet meg med en sånn ekkel type!

At du gidder, du kan finne bedre...

Anonymous poster hash: 58b6d...30d

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Det var jo hans venner somvar der og de syntes det var morsomt, så ser ikke problemet.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sånn kamerat - jo høyere promille, jo mindre klær. Kona klarer stort sett (men ikke alltid) å stoppe ham før boxeren forsvinner. Han oppfører seg ikke utilbørlig eller seksuelt på noen annen måte, bare kler av seg som det skulle være den mest naturlige ting i verden. Alle er så vant til det at ingen letter et øyelokk lenger, samtalene bare fortsetter helt som normalt, bortsett fra at en av festdeltakerne sitter der naken. :fnise:

Hvis disse vennene har kjent ham mye lenger enn deg, vil jeg si det er en god sjanse for at de reagerer mye mindre enn du gjør. :hug:

Anonymous poster hash: 53c43...f7f
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo hans venner somvar der og de syntes det var morsomt, så ser ikke problemet.

Problemet er at han ikke greier å kontrollere seg når han er full. Spurte han om det hadde vært ok at jeg kledde av meg foran mine venner,spesielt mine guttevenner,og det var uakseptabelt.

AnonymBruker
Skrevet

Han reagerer tydeligvis ikke bra på alkohol, han har sikkert erfart det før. Likevel klarer han ikke å styre alkoholinntaket sitt. Da er han impulsiv og umoden. Jeg ville ikke vært sammen med en fyr med så store issues. Du har selv et valg om du vil fortsette eller ikke. Du kan jo forsøke å snakke med han og si at det er et premiss for å fortsette forholdet, at han klarer å begrense alkoholinntaket.

Anonymous poster hash: 401db...005

Jeg har tidligere sagt at han må skjerpe seg mtp alkoholinntaket,men han ser ikke helt problemet for han er jo aldri sååå full som det jeg vil ha det til. Synes han er motbydelig når han blir så full. Heldigvis er han ikke full hver helg men de gangene han er det så mister jeg helt sansen for fyren.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, det kan da skje alle at de får seg for mye innabords på fest. Ikke vær så snerpete.

Snerpete? Unnskyld meg,men hadde din samboer begynt å kle av seg foran gjestene så hadde du syntes det hadde vært helt ok? Du hadde vært stolt?

AnonymBruker
Skrevet

Snerpete? Unnskyld meg,men hadde din samboer begynt å kle av seg foran gjestene så hadde du syntes det hadde vært helt ok? Du hadde vært stolt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke stolt når kjæresten min kler av seg framfor gjestene, men jeg er heller ikke sur. Han har gjort det et par ganger når vi har fulgt gjestene ut, så har han i "hade"-samtalen begynt å kle av seg for å spare tid før vi skal legge oss. Det blir mest masse latter og fjas av det, og ingen sure miner. Jeg ville vært mer bekymret for at han låser seg inne på badet og får en generelt uhyggelig oppførsel.

Anonymous poster hash: 78db8...8d6
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøvde å stoppe han før buksa kom av,men det var fullstendig umulig. Bestevennen kjenner jo han godt,men det gjør ikke dama hans. Synes det bare blir unødvendig, og veldig respektløst ovenfor meg. Håper det ikke blir en vane og at han er slik som din kamerat,sitter splitter naken foran alle.. Det hadde jeg nok ikke taklet.

Jeg har en sånn kamerat - jo høyere promille, jo mindre klær. Kona klarer stort sett (men ikke alltid) å stoppe ham før boxeren forsvinner. Han oppfører seg ikke utilbørlig eller seksuelt på noen annen måte, bare kler av seg som det skulle være den mest naturlige ting i verden. Alle er så vant til det at ingen letter et øyelokk lenger, samtalene bare fortsetter helt som normalt, bortsett fra at en av festdeltakerne sitter der naken. :fnise:

Hvis disse vennene har kjent ham mye lenger enn deg, vil jeg si det er en god sjanse for at de reagerer mye mindre enn du gjør. :hug:

Anonymous poster hash: 53c43...f7f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke stolt når kjæresten min kler av seg framfor gjestene, men jeg er heller ikke sur. Han har gjort det et par ganger når vi har fulgt gjestene ut, så har han i "hade"-samtalen begynt å kle av seg for å spare tid før vi skal legge oss. Det blir mest masse latter og fjas av det, og ingen sure miner. Jeg ville vært mer bekymret for at han låser seg inne på badet og får en generelt uhyggelig oppførsel.

Anonymous poster hash: 78db8...8d6

Det å begynne å kle av seg når gjestene er i ferd med å dra er noe annet. Vil ikke tro at han står der splitter naken og vinker hade til gjestene?

Skrevet

Neste gang har drikker seg så full så får du filme ham. Film han helst i skjul, slik at han ikke gjør seg til for kamera. Dagen etter viser du ham hvordan han oppfører seg.

Det går faktisk an å slutte å drikke, eller lære seg å drikke mindre. Min samboer holdt på å gå fra meg fordi jeg alltid drakk meg alt for full. I dag drikker jeg ikke. Jeg har drukket et par ganger det siste året, og da har jeg vært veldig bevisst på å ikke drikke for mye. Det høres kanskje kjipt ut, men det er en del av å bli voksen. En 19-åring kan fint drikke seg overstadig beruset, og det kan være "sjarmerende", mens en på 26 som gjør det samme er ikke noe særlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...