Gå til innhold

Ranger følgende såpeserier

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tar bare med de jeg har sett, har f.eks. aldri tittet på The young and the restless som har toppet ratinglistene i årevis.

Days of our lives - legendarisk, den beste som pågår nå.

The bold and the beautiful - grei nok, når ikke helt opp til ovenstående selv om den visstnok er mer populær i dag

Sunset beach - det mest spennende som har vært, med mystikk, ironi og satire, men gikk på en smell og ble dårlig etter bare et par år og ble kansellert

Passions - hadde sine øyeblikk men ble aldri en verdig erstatter for ovenstående

Hotel cæsar - scorer bra med sin humor, men har for tiden et stykke til glansdagene med Juni+Christian Borchmann på fylla, Svein Krogstad og Cato og Nigeriabrevet, hun som ble spilt av kona til Sondre Lerche som hørte på Sondre Lerche osv.

Home & away - Brukbar på drama, men ingen humor trekker kraftig ned

Anonymous poster hash: 5203c...01d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke på noen av disse. Merker jeg ser på helt andre ting. Som Dødlig Fangst, Sellling Manhatten osv... C.s.i. , Dexter, Bones...aldri såpeserier...

Så på Beverly hills 09210 på nittitallet. Og Meleroes place. Litt Friends...

Skrevet

Å nå kom jeg i mimremodus! Dette pleide jeg og bestevenninna mi se på når vi var 13-15 år etter skoletid. Her er lista mi:

1. Passions - Min favoritt: erkeamerikansk, romantisk og rar serie. Vi lo i nesten hver episode. Særlig av Tabita og Timmy. :)

2. Hotel cæsar - Har hatt sine øyeblikk, men var bedre for 10 år siden.

3. Home & away - Litt kjedelig etter min smak.

4.The Bold and the beautiful - Overdramatisk men underholdende til tider.

5.Sunset beach - så lite på denne.

6.Days of our lives -ikke min favoritt.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Tar bare med de jeg har sett, har f.eks. aldri tittet på The young and the restless som har toppet ratinglistene i årevis.

Days of our lives - legendarisk, den beste som pågår nå.

The bold and the beautiful - grei nok, når ikke helt opp til ovenstående selv om den visstnok er mer populær i dag

Sunset beach - det mest spennende som har vært, med mystikk, ironi og satire, men gikk på en smell og ble dårlig etter bare et par år og ble kansellert

Passions - hadde sine øyeblikk men ble aldri en verdig erstatter for ovenstående

Hotel cæsar - scorer bra med sin humor, men har for tiden et stykke til glansdagene med Juni+Christian Borchmann på fylla, Svein Krogstad og Cato og Nigeriabrevet, hun som ble spilt av kona til Sondre Lerche som hørte på Sondre Lerche osv.

Home & away - Brukbar på drama, men ingen humor trekker kraftig ned

Home and away

The bold and the beautiful

Resten har jeg omtrent ikke sett på.

AnonymBruker
Skrevet

Dallas

Home and Away

A Country Practice

Dynasty

Sunset Beach

Verbotene Liebe

Hotell Cæsar

Anonymous poster hash: 9cade...fa0
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke på noen av disse. Merker jeg ser på helt andre ting. Som Dødlig Fangst, Sellling Manhatten osv... C.s.i. , Dexter, Bones...aldri såpeserier...

Så på Beverly hills 09210 på nittitallet. Og Meleroes place. Litt Friends...

Men hvorfor skriver du her da, hvis du ikke ser på såpeserier?

Skrevet

:veslejenta: til alle sammen.

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor skriver du her da, hvis du ikke ser på såpeserier? Anonymous poster hash: 5203c...01d

For å dytte denne opp. Den druknet jo. TS har jo et godt spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...