Gå til innhold

Pedofile i samfunnet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at pedofile bør tas knallhardt og de bør aldri komme nær barn. Jeg mener at pedofile ikke fortjener empati eller forståelse. Dem bør heller bli sett på med kalde øye mener jeg. Jeg ville aldri fåstått en pedofil, same hvordan han forklarte seg. Et barn er uskyldig og får skader fra resten av livet pågrunn av disse svina. Jeg har heller ikke noe forståelse for de som sier at de ikke utfører handlingene sine.

Anonymous poster hash: a41ca...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pedofile beskriver ofte barn som 'rene og urørte', de deler en slags fascinasjon av den underutviklede menneskekroppen. Selve naiviteten, gleden og de mest sårbare øyeblikk som barna så hemningsløst deler ut. Dette er nemlig mye det tiltrekningen består av. Jeg tror de fleste pedofile egentlig bare er feige, av en eller annen grunn har et problematisk forhold til sin egen seksualitet, og derfor velger å gå på barna som er like lite seksuelt utviklet som dem selv. De er noen svin, det er helt sikkert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener at pedofile bør tas knallhardt og de bør aldri komme nær barn. Jeg mener at pedofile ikke fortjener empati eller forståelse. Dem bør heller bli sett på med kalde øye mener jeg. Jeg ville aldri fåstått en pedofil, same hvordan han forklarte seg. Et barn er uskyldig og får skader fra resten av livet pågrunn av disse svina. Jeg har heller ikke noe forståelse for de som sier at de ikke utfører handlingene sine.

Anonymous poster hash: a41ca...4b6

For n'te gang: "Pedofil" er ikke synonymt med pedofil overgriper eller seksualforbryter. Skill de to fra hverandre. Jeg har hatt tanker om å jule opp folk uten å gjøre det, men jeg skal ikke straffes for de tankene.

Jeg er derimot helt enig i at en pedofil overgriper bør straffes knallhardt, men pedofili som sådan er en legning. En parafili. Som de som tenner på dyr, for eksempel. Selvsagt vil enhver seksuell kontakt mellom voksen og barn være et overgrep, og pedofile skal derfor naturligvis ikke få leve ut sine pedofile lyster. Jeg synes likevel at pedofile som ikke misbruker noen bør møtes med et visst storsinn. Det er ekkelt og det er jævlig, men det skåner helt sikkert flere barn (potensielle ofre) å ha et tilbud der pedofile som ikke har forgrepet seg, men sliter med sin legning, kan få en form for støtte. Folk flest i samfunnet skal mene det er forferdelig, det synes jeg også, men hovedfokus må være på å minimere antallet seksuelle overgrep fra pedofile. Da er ikke "Æsj, syke jævler" veien å gå, selv om det er helt forståelig å mene det. Overgripere er "Æsj, syke jævler".

Anonymous poster hash: 52bd0...61a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en gang en nabo som var dømt og som hadde sittet i fengsel for overgrep mot barn. Jeg var da gravid og det var jævlig guffent å ha ham som nabo. Bodde masse unger i nabolaget og det var ikke langt fra en skole. Jeg flyttet før babyen kom. Han "flyttet" ikke lenge etterpå (dvs. politiet kom og hentet ham, og han kom aldri mer tilbake til leiligheten igjen).

Anonymous poster hash: 8fbd3...d8e
AnonymBruker
Skrevet

Oppsiktsvekkende meninger Ts legger fram, må jeg si.

Blir litt som missekonkurranser fra 90-tallet med 'jeg er mot krig og fred og sånn'.

Anonymous poster hash: 25ac1...82b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...