AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Eller...jeg vet ikke. Har ihvertfall på tatt for fersken i å lyve til kjæresten min. Fortalte han at jeg skulle på ferie til en venninne. Noe som ikke var sant for jeg var invitert på meg tur med en annen mann jeg har hatt sex med. Og kjæresten min ringte venninnen min som ikke skjønte hva han pratet om... ååååå. Jeg er så usikker på hva jeg vil .Han er så snill, en skikkelig bra fyr. Men jeg klarer ikke tanken på å bli seriøs med ham. Når han begynner å snakke om bryllup og barn ender det med at jeg løper i armene på en annen mann. Og jeg er ikke 20 år, jeg er 34! Skammer meg sånn...Og nå tror jeg han er drittlei. Han vet jeg har vært utro en gang før, men jeg tror nok han har valgt å stole på meg og tenke det ikke skjer igjen. Han har ringt meg utallige ganger og sendt en sms der det står at hvis jeg ikke kommer hjem umiddelbart er han ferdig med meg...Jeg vil ikke tilbake Men jeg vil ikke være med "elskeren" min heller! Jeg vet ikke hva jeg vil...Hva i alle dager skal jeg gjøre? Hvorfor er det så vanskelig for meg å velge den lykkelige slutten? Anonymous poster hash: ca880...38c
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Fordi du er en bitch. Bra han fant ut av det. Håper han dumper deg hardt. Anonymous poster hash: a4f77...c12 37
Skygge Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Jeg klarer ikke å skrape opp engang en smule sympati for deg. Det heter at som du reder så ligger du, og akkurat det kom meg i minnet når jeg leser innlegget ditt. Kjæresten din fortjener ikke å bli behandlet på denne måten. At det blir slutt kan du bare takke deg selv for. 12
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Er du pen? Ja. Langt penere enn kjæresten min og på samme nivå som elskeren min. Anonymous poster hash: ca880...38c
Gjest Steamboat Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Ja. Langt penere enn kjæresten min og på samme nivå som elskeren min. Anonymous poster hash: ca880...38c Elskeren som du er lei av, tazte priv? 2
got2go Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Ja. Langt penere enn kjæresten min og på samme nivå som elskeren min.Anonymous poster hash: ca880...38c Det er sånne bitcher som deg som får meg til å skjemmes over å ha samme kjønn som deg. Håper du ender opp som evig singel. Endret 28. juni 2014 av got2go 11
Forglemmegei Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Vær mot andre slik du vil de skal være mot deg. Jeg bare sier det... karma. Du er vel redd for å kjede deg med han snille. Redd for å gå glipp av noe bedre. Du trenger vel å flakse litt rundt. Gjør det anstendige. Gjør det slutt med han snille og flaks litt rundt. 6
Forglemmegei Skrevet 28. juni 2014 #10 Skrevet 28. juni 2014 Det er sånne bitcher som deg som får meg til å skjemmes over å ha samme skjønn som deg. Håper du ender opp som evig singel. skjønn? 1
Sapientia Skrevet 28. juni 2014 #12 Skrevet 28. juni 2014 ingen sympati herfra heller. Men vær nå i det minste ærlig og avslutt forholdet med han snille. 3
Forglemmegei Skrevet 28. juni 2014 #13 Skrevet 28. juni 2014 Ja. Langt penere enn kjæresten min og på samme nivå som elskeren min. Anonymous poster hash: ca880...38c Jeg skjønner ikke at det går an å være så egoistisk. Stakkars kjæresten din. Håper han finner seg en bedre jente neste gang. Fatter ikke at folk kan behandle sine kjære som søppel på den måten. Fatter det bare ikke. Totalt gi faen i andres følelser. Jaja. Karma kommer alltid etter. Håper du slipper å lide for mye når gjelden skal betales.
Sweet77 Skrevet 28. juni 2014 #14 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Hvis ikke du vil være med noen av dem så prøv å være litt sammen med deg selv isteden. Alene. Vet det er vanskelig, det er vel akkurat derfor du flyr til menn du egentlig ikke vil ha. Men det betyr bare at det er der du må begynne. Du kan be om all verdens råd, men de kommer ikke til å hjelpe deg før du tar den antakelig tøffe jobben å lære deg å være alene med deg selv og ha det bra med det. Endret 28. juni 2014 av Flair 3
SiMa Skrevet 28. juni 2014 #15 Skrevet 28. juni 2014 Er det ikke seriøst når dere velger å flytte sammen? For oss var ikke det et alternativ før vi visste at vi vil leve sammen livet ut. "Den lykkelige slutten" - hva er det i din situasjon? I mitt hode virker den eneste lykkelige slutten at du gjør det slutt med både elsker og samboer, og med tiden finner en annen.
Gjest brutal_mann Skrevet 28. juni 2014 #16 Skrevet 28. juni 2014 Da må du ha ryggrad nok til å oppføre deg respektfullt mot begge to. 1
Gjest fotballflue Skrevet 29. juni 2014 #19 Skrevet 29. juni 2014 Null sympati fra meg og! Håper kjæresten din skjønner hva du driver med, og at DU er den som sitter der med kjærlighetssorg og angrer bittert, etter han har dumpet deg. Du fortjener han ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #20 Skrevet 29. juni 2014 Jeg ønsker deg alt vondt. Kall meg gjerne smålig. Jeg er i det minste trofast, ikke ei jævla drittkjerring. Anonymous poster hash: 26247...4da 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå