AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Er i uke 37 og i kveld har jeg noen slags støt/smerter som gjør veldig vondt i underlivet. Jeg blir nesten litt redd, er det normalt eller? Kan ikke huske fra sist om det ligner på rier, utrolig nok! Kan ekstrem nedpress gjøre så vondt? Wæh :/Anonymous poster hash: 47fc8...bc2
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #2 Skrevet 28. juni 2014 Er det vondt i symfysen? Kan være symfyse/bekkenløsning.. Er slik hos meg hvertfall, stikkende smerter som kommer og går.. Anonymous poster hash: a0dd4...b9d
Ava Mae Skrevet 28. juni 2014 #3 Skrevet 28. juni 2014 Jeg hadde denne typen smerter fra uke 15-17 (om jeg ikke husker helt feil) og utover i mitt forrige svangerskap. Veldig ubehagelig og til tider ganske skremmende men visstnok helt normalt. Denne gangen har jeg allerede hatt det ved et par tilfeller og er knapt kommet til uke 8. Jeg har en del kraftige ligament og voksesmerter så jeg vil tro det oppstår i den forbindelse. Men er du usikker så ta heller en telefon til jordmor så får du sjekket det ut
FruRaeder Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 Det kan være rier. Vi opplever rier veldig forskjellig, også fra gang til gang. Kan også være symfyseløsning eller bekkenløsning. Er det i skambeinet du har vondt?
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #5 Skrevet 28. juni 2014 Klarer ikke beskrive helt, jeg har jo ikke bekkenløsning eller noe som jeg vet om. Men det kjennes kanskje som at hodet presser på der nede og jeg får vondt i selve vagina liksom. Men vet ikke helt. TsAnonymous poster hash: 47fc8...bc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå