Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg regner med at jeg har lyst til å dele masse baby bilder med familie og venner. Men jeg vil ikke bruke Facebook eller andre åpne medier.

Noen tips til steder man kan gjøre dette?

Gjest Tekola
Skrevet

Vi har en Dropbox-mappe som vi legger inn bilder i, som familie og venner har tilgang til :)

Skrevet

Klikk.no har en side hvor man kan dele bilder...men jeg husker ikke hva den heter...

AnonymBruker
Skrevet

jeg er med i flere lukkede grupper på facebook, reiseklubben, treningsklubben, veninnene mine og familien. Lett å velge disse gruppene med å dele bilder

Anonymous poster hash: ae74e...65a
AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner med at jeg har lyst til å dele masse baby bilder med familie og venner. Men jeg vil ikke bruke Facebook eller andre åpne medier.

Noen tips til steder man kan gjøre dette?

Man kan jo lage album på facebook som kun lukkede grupper ser. Jeg har album der som kun familien min har mulighet for å se.

Anonymous poster hash: fd868...a21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dropbox

Anonymous poster hash: 9fc72...80c
Skrevet

Instagram kun for familien.

AnonymBruker
Skrevet

Icloud, går fint om de som skal se ikke har appelprodukter, men man må ha appel for å legge ut

Anonymous poster hash: db8e7...615

AnonymBruker
Skrevet

Man kan jo lage album på facebook som kun lukkede grupper ser. Jeg har album der som kun familien min har mulighet for å se.

Anonymous poster hash: fd868...a21

Det er fortsatt de samme vilkårene hos fb som at man sier i fra seg rettighetene til bildene man legger ut osv.

Anonymous poster hash: 903c1...a46

Skrevet

Det er fortsatt de samme vilkårene hos fb som at man sier i fra seg rettighetene til bildene man legger ut osv.

Og det er nettopp det er jeg litt usikker til

Nå blir det jo ingen bilder uten klær etc, men mer hverdagsbilder. Men kjenner jeg er litt skeptisk

AnonymBruker
Skrevet

Og det er nettopp det er jeg litt usikker til

Nå blir det jo ingen bilder uten klær etc, men mer hverdagsbilder. Men kjenner jeg er litt skeptisk

Er helt enig. Har du sjekket ut flickr? Aner ingenting om rettighter, men mange jeg kjenner som er opptatt av det bruker flickr i alle fall :) man kan begrense tilgang også, men vet ikke hvordan :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en Dropbox-mappe som vi legger inn bilder i, som familie og venner har tilgang til :)

Samme gjør vi, deler via Dropbox. Til og med babyens oldeforeldre bruker det :-)

Anonymous poster hash: c5b98...a8b

• 3 år senere...
Skrevet

Jeg popper opp denne da jeg har samme problemstilling. Kanskje har det kommet noen nye fine løsninger siden tråden dukket opp? :)

Skrevet

Jeg har ikke testet men lest om en app som heter gallereel. Da lager man album og bestemmer hvem som får bli medlem i det albumet også kan alle legge inn bilder der. Det er vel ment som en bilde delings app man kan bruke i f.eks bryllup så alle gjestene kan legge inn sine bilder. Eller ferie f.eks. 

Annonse
Skrevet

Nevermind! Prøvde å søke den opp og fant ikke. Var nok litt gammelt det notatet jeg hadde laget meg. 

Skrevet

Hvis alle har ipone feks kan man ha egen bildedeling via den. Vi har det på våre barn.

Skrevet

Hvorfor ikke bare sende på mms. Opprette en fast liste med kontakter.

Anonymkode: e37ce...b69

Skrevet

Google drive med delt disk. 

Eller bare bruke messenger og lage en gruppechat. Selv om jeg selv synes det er en uting.. søsteren min gjør det på den måten, og det er plagsomt å få så himla mye meldinger hele tiden, og så skal absolutt hele svigerslekten både sende tommelen opp, en kommentar, og en smiley hver, så det omtrent konstant er varsel om aktivitet.... 

Anonymkode: efab4...8a3

Skrevet

Vi bruker en app som heter Cluster. Da deler man kun med de man inviterer selv, og man "spammer" ingen som ikke er interesserte på melding eller messenger (de trenger jo ikke åpne appen om de ikke gidder å se bildene).

Anonymkode: 08a15...44c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...