Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere erfaring med den nettbutikken/de produktene de selger? Ønsker å høre fra dere her :) :)

Kvalitet, leveringstid, passform, størrelser osv :)

Anonymous poster hash: 7ba34...476

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt noen barneplagg på sånn party, veldig fornøyd. Gode og komfortable klær som har vart lenge.

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er helt standard tøy på alle måter. Verken kvalitet eller passform eller holdbarhet osv er bedre eller dårligere enn andre steder. De har en del fint, men det er litt vel dyrt syns jeg.

Anonymous poster hash: 956b1...845

AnonymBruker
Skrevet

De har salg nå ;)

Må man betale toll? Det er jo norsk nettside.. Pøvde å google lenge og se på siden, står ingenting om toll. Og allt ekst er på norsk?

Anonymous poster hash: 73dc8...7f0

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte en babybukse og en bukse til meg på party. Kvaliteten på buksen til baby var ok og designet var søtt men ikke noe særlig annerledes enn andre kjedebutikker. Du betaler egentlig ekstra kun for bærekraftig design. Buksen til meg var riktignok forferdelig, den gikk ut minst to størrelser og falmet skikkelig i solen og vask. Skikkelig drit som i tillegg kostet rundt 800 kr.

Anonymous poster hash: 3c63d...0da

AnonymBruker
Skrevet

Fulgte du vaskeanvisningene? Nei, kjøper ikke til voksne, men til barn.. :) de siter vel ikke like mye på det, men man vet jo ikke før man har forsøkt!

Jeg likte at det er produsert "i nærheten" (Portugal/Tyrkia), men må man betale toll?

AnonymBruker
Skrevet

Dytt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...