AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #1 Skrevet 28. juni 2014 Dette gjelder vel flere enn oss med barn - men likevel - det blir mye tydeligere når småbarnsforeldre oppdaterer instagram, facebook osv med bilder av barna sine, samt statusoppdateringer hele tiden. Hva synes du egentlig om det? 1) Nulltoleranse? 2) Et og annet bilde en gang i måneden er greit - for eksempel... 3) De kan legge ut så mye bilder de vil. Jeg bryr meg ikke. 4) Fint at bilder blir lagt ut. Da kan jeg følge med. Anonymous poster hash: e65ab...c30
Semydfe Skrevet 28. juni 2014 #4 Skrevet 28. juni 2014 (endret) Hva andre gjør er jeg ikke så opptatt av. De må gjerne skryte-oppdatere hver halvtime for min del. Er det noen som blir for slitsomme, så bare huker jeg de vekk fra min nyhetsoppdatering. For min egen del så er det nulltoleranse inntil videre. Når mini blir større så får vi se.. Endret 28. juni 2014 av Semydfe
Ciara Skrevet 28. juni 2014 #6 Skrevet 28. juni 2014 Jeg synes at andre må få gjøre som de vil på Facebook, så jeg irriterer meg lite over skryting der. Det er jo litt gærent åkkesom, enten skryter man eller så syter man Den man må passe på er en selv. Både hva man velger å poste, og ikke minst: Hvordan man forholder seg til det andre poster. Jeg er voksen nok til å vite at selv de som er opptatt av å vise fram en lykkelig småbarnslivfasade er nødt til å ha sine nedturer i blant, de også. Og hvis noen lurer: Selv poster jeg aldri bilder av barna mine, og det er sjelden jeg skryter eller syter. Jeg poster sitater fra barna, og gjerne noen som er morsomme. Får mange positive tilbakemeldinger på det, så jeg klarer visst å holde meg inne med de fleste
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 4. Elsker å følge med på andres liv og bilder, men helst bare pene damer. Ps, jeg er dame selv. Anonymous poster hash: d356b...8b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå